/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Udbyder med webhotel
Fra : Michaellehto
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 15-12-04 14:48

Hey jeg overvejer kraftigt at skifte mit webhotel. Lige pt har jeg B-one og synes personligt det sutter. Meget stabile server ovs. Men har mange gange problemer med at instalere PHP sripts, ASP og andre scripts fordi deres server ikke understøtter det.

Er der nogen der kender en udbyder med webhotel og stabile server. Hvor de understøtter største delen af de ting man bruger til PHP osv. ?? Prisen er ikke så vigtigt self skal det ikke være sindsygt dyrt.

Vh Michael

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 14:52

www.wannafind.dk

Jeg har flere firmasider kørende der.
Flot service god stabilitet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-04 18:06

Jeg bruger www.dothost.dk og www.web10.dk begge har kørt meget tilfredsstillende og stabilt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 15-12-04 18:09

Husk at læse betingelserne GODT igennem, der er forskel på hvad der er tilladt hos de forkellige udbydere. Eks. Cliche.dk tillader ikke filer der ikke kan vises i et browser-vindue.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 15-12-04 18:49

Hvad med Dandomain, er der nogen der kender noget til dem?

Syllemus

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 16-12-04 18:58

Alle skrive de er meget stabile, men tænker mere på om de understytter de ting jeg skal bruge til php. Altså bare de mest alminelige ting som phpmyadmin og de ting.

Vh Michael

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 19-12-04 09:58

Jeg kan kun anbefale www.surftown.dk

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 19-12-04 09:59

ellers kig her. www.internetplads.dk

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 21-12-04 16:15

Jeg har ingen gode bud. MEN jeg kan kun stærkt fraråde Web10. De har ikke styr på noget som helst. Der går op til 5 uger inden de overhovedet gider svare på henvendelser. Når de endelig svarer, så er svaret som regel helt hen i vejret. Deres økonomiafdeling har slet ikke styr på noget som helst. Deres svar er arrogante og nedladende. Hold jer væk!

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-04 16:25

Det er muligt du har ret stjuma, men det er ikke det jeg har oplevet med dem i den kommunikation jeg har haft med dem, jeg har ogå kun kommunikeret med 4-5 gange og her har jeg fået gode og pæne svar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 21-12-04 16:32

Jeg fik en regning d. 10. december på en ordre jeg skulle have bestilt d. 22. december 2004 (Ja du læste rigtigt). Selv om betalingsfristen var d. 16. december, betalte jeg regningen allerede d. 14 december. Den 16. modtog jeg en rykker. Jeg skrev til dem, og spurgte, hvordan det hang sammen. Samtidig undrede jeg mig over, at selve fakturaen lød på kr. 141,25, mens rykkeren lød på 141,-!!!
Ingen svar.
Da jeg rykkede for det, fik jeg bare en kort besked om, at det havde de en server til at klare. Der ud over ønskede de bare en glædelig jul. Web10 ville lige være et oplagt emne for Told og Skat.

mvh
Steen.