/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
forskel....... 30 og 45 km/T
Fra : tiemaster
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 13-12-04 01:45

hey nogen der ved hvordan man ser forskel på en cpi popcorn om det er en 30 eller en 45...

vh Tiemaster

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 13-12-04 07:58

Forrøret på e 30 er meget tyndt hvorimod det er tykt på en 45 men hvor mange millimeter de er kan jeg ikke sige udover at der rent fysisk er stor forskel.

Hos Thansen er der nogle illustrationer
http://www.thansen.dk/products.asp?c=366917686&n=521219398#xy

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-12-04 09:49

Det er noget man kun kan være helt sikker på ved at få tjekket stelnummeret.
Og det er også det politiet gør hvis de stopper en knallert.
Ellers kunne alle jo bare køre på en 45 uden nummerplade.

Så hvis du er i tvivl, kan du prøve at ringe til motorkontoret på din lokale politistation og opgive det bestemte stelnummer, og der få at vide om der skal nummerplade på.

mvh dova

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 13-12-04 12:03

den med forrøret går ikke det var skiftet til et 70 km/T da jeg fik den......

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 13-12-04 12:27

Hvis du udfra de papir du har på den fra sælgeren kan se hvor den oprindelig er købt. Er det enkelt. Da du bare kontakter den butik og oplyser serie nr.

Hvis du derimod ikke har disse papir ja så er det dova's indlæg du skal arbejde udfra.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 30-01-05 21:29

du kan se forskel på stelnummeret. det er noget med de to første numre mener jeg. og så seæf på cylinderen og forrøret. og så ahr en 45 jo os nummerplade på.

mvh. Daniel Fog