/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk brugervejledning til Canon PowerSh~
Fra : kristianhare
Vist : 484 gange
300 point
Dato : 12-12-04 13:22

Hvor finder jeg en dansk brugervejledning til mit Canon PowerShot S50?

Mvh
Kristian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-12-04 14:43

Du må nok ringe til Canon og slippe ca. 300 kr.
Selve brugervejledningen er på 181 sider (jeg gider ikke scanne)
Men enkelte spørgsmål kan jeg måske svare på.
Jeg har haft det camera i 1,5 år, men har ikke læst hele manualen endnu.

Kommentar
Fra : kristianhare

Dato : 12-12-04 16:21

Jeg er én skotte - så betale for det................. Not!

Så vil jeg hellere nøjes med den engelske

Kommentar
Fra : kristianhare

Dato : 12-12-04 16:23

Hvis du aldrig bruger din brugervejledning, kan jeg så købe den billigt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-12-04 16:32

Næ næ - jeg bladrer skam en gang i mellem. Der er alt for mange indstillinger til at huske udenad. Du har vel fundet ud af at der er Dansk menu indbygget i alle Canon.

Kommentar
Fra : kristianhare

Dato : 12-12-04 18:02

Enig! Der er MANGE indstillinger

Den danske menu havde jeg fundet.

Kommentar
Fra : gpi

Dato : 30-12-04 23:02

Hej Kristian

Du kan ikke downloade den på dansk.

http://home19.inet.tele.dk/ne/manualer.htm

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften og et godt nytår

Med venlig hilsen
GPI

Kommentar
Fra : kristianhare

Dato : 31-12-04 08:56

Hej GPI

Tak for dit bud, men jeg kan desværre kun se Canon PowerShot S50 på engelsk.

Hvis jeg skulle havde overset den, så skriv venligst filens direkte link.

Godt nytår!!!

Mvh
Kristian

Kommentar
Fra : gpi

Dato : 01-01-05 17:13

Hej Kristian

Du har ikke overset den... Jeg tror ikke du kan downloade den på dansk (på nettet)...
Hvorfor kan du ikke nøjes med en engelsk version?

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften

Med venlig hilsen
GPI

Accepteret svar
Fra : gpi

Modtaget 300 point
Dato : 02-01-05 09:25

Hej Kristian

Du har da fået svar på dit spørgsmål.

Den danske manual kan IKKE downloades. Canon DK (http://www.canon.dk) står for oversættelsen af manualen til dansk, så derfor vil de ikke stille den gratis til rådighed. Men du kan købe manualen fra Canon DK (http://www.canon.dk) eller du kan downloade manualen på engelsk fra http://home19.inet.tele.dk/ne/manualer.htm

Problem løsning...

Køb dit kamrera i Danmark hos en fotohandler....

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften

Med venlig hilsen
GPI

Kommentar
Fra : gpi

Dato : 02-01-05 09:34

Hej Kristian

Du kan bare oversætte det der er vigtigt her
http://translation.langenberg.com

Ps.
Den Dansk manual koster kun 300 kr. for hele manual pakken det har du vel råd til når du har sparet i den anden ende! :

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften

Med venlig hilsen
GPI

Godkendelse af svar
Fra : kristianhare

Dato : 02-01-05 10:29

Ja, ja, ja................

Selvfølgelig har jeg sparet en masse penge, det ville da være dumt andet

Tak for hjælpen og indsatsen!

Mvh
Kristian

Kommentar
Fra : clstelia

Dato : 06-01-05 11:57

føler mig snydt, svaret fra gpi har jo ingen værdi, det giver mig jo ikke en dansk manual !!!