/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kommentar
Fra : lyhne1
Vist : 658 gange
1 point
Dato : 11-12-04 23:44

kommentarer er velkomne!

http://www.kandu.dk/dk/tip/9966

skal vi skændes over latterlige ting`i stedet for at hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 23:48

Undskyld, men hvem skændes lyhne1 ???

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 11-12-04 23:51

http://www.kandu.dk/dk/spg/55816`
her er blot et eksempel..

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 11-12-04 23:53

beklager min tone, ( som ellers efter min mening plejer at være sober ) men jeg er bare træt af at læse tråd efter tråd, som enten ender i en diskussion, eller en anden form for uoverensstemmelse.. når tanken vel er at hjælpe hinanden..?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 23:55

Ok, har set det nu, det er en dårlig vane for nogle, desværre, at mundhugges på denne måde og utroligt synd for spørgeren.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 23:55

Jamen du har da helt ret.
Syntes dog det er fedt nok med Smaltalk, men at det skal bruges til at hakke på hinande, det er sgu lidt ireterende :@
Tror detsvære ikke at det står til at ændre :(

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 23:56

Jeg kan næsten gætte, at det er spg. med Creative Zen Micro du hentyder til.
Det er desværre ofte sådan det ender, selv om det angreb der kom i den tråd, var et af de blidere af slagsen.
Og alt efter temperament, løber det desværre ofte løbsk, når man ikke kan lade være med at svare igen på den slags.
Men rigtigt er det da, at det er møgirriterende at skulle lægge mailbox til noget komplet useriøst gnideri.

mvh dova

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-12-04 23:58

Hejsa

Retter lige dit links

http://www.kandu.dk/dk/spg/55816

Brian

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 12-12-04 00:01

præcis!
hvis man har et problem, søger man hjælp! hvis man bliver hånet søger man nok ikke hjælp der næste gang! lad os dog hjælpe hinanden i stedet for at grine af os der måske har et spørgsmål, til noget der er logisk for en af jer! ( ikke kritik af dig Bent)

Accepteret svar
Fra : host_host

Modtaget 11 point
Dato : 12-12-04 00:02

Så er der stillet op til diskussion mellem brushovederne http://www.kandu.dk/dk/spg/55827

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 12-12-04 18:33

bare lige for at sige min mening, vil jeg gerne påpege at der er flere der starter meningsløse diskusioner hele tiden, men det må vel være et produkt af menneskets begær for at overgå hinanden......... det er en skam at det skal ramme os andre.........

- REAKTOR14, jeg er skuffet over jer

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 13-12-04 21:12

Tak for svaret host_host.