/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB PORT VIRKER IKKE!?!?!
Fra : jjhj
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 11-12-04 18:09

Hey..

Har et kæmpe problem... Mine USB porte virker ikke... Jeg har lige købt en gammel computer af min arbejds plads.. De har lagt det hele på... Men USB portene virker ikke.. Der er ingen reaktion når jeg tilslutter printer, Mp3 afspiller, eller andet der skal i der.. Jeg kører med Windows XP Home...

Er der nogen der har nogle ideer til hvorfor de ikke virker....
Eller nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få dem til at virke...

Hilsen

JJHJ

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 18:13

Tror du skal installere en driver:) Er det USB 1.1 eller 2.0 ?

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 11-12-04 18:14

har du service pack 1 , 2 installeret??

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-12-04 18:28

gå i enhånds håndtering usb nederst-gule trekanter-dobb klik-opdate´r driver.Men det ville hjælpe med styresyst-hvis det er XP skal sp1 minimum indstall

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-12-04 18:33

Gå ind i : Kontrolpanel - Administration - Computeradministration - Enhedshåndtering.
Er der et gult ? eller ! ved USB-Controllere ?
Hvis der er, forsøg at opdaterer/geninstallerer driver.
Hvis det ikke lykkes installer SP1 eller SP2 og prøv igen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-12-04 20:12

Hejsa

lyder mere som om USB er "disabled" i bios, netop som du skriver, det er en computer fra din arbejdsplads
og de kan meget vel have slået usb fra, for at undgå der bliver installeret div. software via usb porten.