/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
tuning af cpi , hvilke forrør?
Fra : rda1
Vist : 757 gange
50 point
Dato : 09-12-04 16:45

ang. forrør til cpi i skriver at man skal monter 70 rør , men på thansen er der da kun "forrørskit45 km/t"
har det et andet navn ??. jeg har købe en cpi oliver som er "pillet lidt ved" så den kunne køre stærker men fyren jeg købte den af er blev stoppet og der er kommet det orginale udstødning på igen og nu kan den ikke køre særlig godt max 30 km/t , gearingen/lejer skulle være ok det er blodt udstødningen det er galt med . er der nogle der har et godt råd ?? hilsen fra en "gammel" fyr som kun har forstand på knallerter fra halvfjerseren .

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 16:56

Du skal købe det hos Protuna
http://www.protuna.dk/products.asp?c=29159352&n=19072233#xy

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 16:56

Du skal købe det hos Protuna
http://www.protuna.dk/products.asp?c=29159352&n=19072233#xy

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 16:57

Du skal købe det hos Protuna
http://www.protuna.dk/products.asp?c=29159352&n=19072233#xy

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 16:57

Ups...

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 01-02-05 13:59

altså som jeg forstår det skal du vel bare have et nyt forør uden begrænsningeri;) men men men.... hva år er din model fra? for på de nye er der jo en ny udstødning på,sommig ig mine venner ikke har fået "leget" med endnu. har selv en popcorn uden ringen og nyt forør fra www.scooter-shoppen.dk. den kører kanon lige i starten. dvs. de første 150 km cirka. så stopper røret mere eller mindre ind også skaldetaltså renses.efter kørerden som ny lavet ingen:P
min render omkring en 78 i timen efter speedo når der er vindstille. ellers ligger topppen på omkring en 60-65. og det er altså meget pænt påen cpi.

mvh.Daniel FoG