/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO med startproblemer
Fra : PatrickBindner
Vist : 823 gange
20 point
Dato : 08-12-04 17:25

Jeg har en PGO Dr. Big, som starter og kører perfekt, så længe man kun starter med kick starteren - så snart at man forsøger at starte med elstarteren (der er masser af strøm på batteri), hjuler starteren derudaf, men den starter sgu ikke - før man træder en gang på kickstarteren

Er der nogen der har prøvet det samme, eller lign. ??????

Patrick Bindner

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 08-12-04 17:35

Der er Gearingstandhjul for startmotor der skal renses. Er placeret inde ved Varioen ved starter motoren.

Løsnes ved afmontering af to stk. Skruer. Derefter renses med WD40 tror jeg nok det hedder.

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : hvidtiger

Modtaget 30 point
Dato : 08-12-04 18:28

Mener du at den ikke tager fat når du bruger el-start?

Godkendelse af svar
Fra : PatrickBindner

Dato : 09-12-04 09:58

Tak for svaret hvidtiger.

Starteren tager fint fat og kører fint, knallerten starter bare ikke.