/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Postmand Per dukke
Fra : grausen
Vist : 2379 gange
150 point
Dato : 07-12-04 20:43

Hejsa
Min lille nevø ønsker sig brændende en Postmand Per dukke i julegave og helst en der kan synge.
Er der nogen der ved hvor man kan finde en sådan?

Jeg har søgt på nettet bl.a hos fætter Br men uden held.

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 160 point
Dato : 07-12-04 21:03

Har du forsøgt på Posthuset ? Der har de ofte haft en masse ting med Postmand Per

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-12-04 21:05

Nej det har jeg ikke prøvet endnu, men det vil jeg gøre i morgen. Har selv haft det i tankerne.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-12-04 21:12

Der har jeg i hvert fald tit set masser af ting med ham, inkl dukker Jeg købte selv noget udstyr med Postmand Per på et tidspunkt. Så prøv det. Ellers spørg dem, de ved det helt sikkert.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-12-04 20:52

Der er desværre ingen postmand per dukker at få på posthusene omkring os

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 12-12-04 21:22

Jeg har haft købt en på posthuset til min ene søn.. hvis de ikke har dem kan de nok få dem hjem..
Skal lige siges at de ikke kan tåle vand

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 12-12-04 21:25

Jeg vil kigge på posthuset hos os imorgen, og spørge til det.

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 12-12-04 21:32

Håber du kan finde den... Den er meget sød og min søn var meget glad for den.. Den er de penge værd..

God jul

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 12-12-04 22:29

Jeg har desværre ikke fundet ham, så nu har jeg købt noget andet øv øv

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 12-12-04 22:30

Tak for svaret pipzi.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 12-12-04 22:35

Det var så lidt. Jeg vil stadig prøve at kigge imorgen på posthuset og spørge til det, så kan jeg jo vende tilbage til dig hvis jeg finder ham.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 12-12-04 23:06

ja det må du meget gerne