/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
min penis kløe
Fra : moestergaard
Vist : 9146 gange
20 point
Dato : 07-12-04 17:48

Jeg er en fyr der har problemer med at min forhud svie og klør. Min kæreste mærker intet, men har taget en canastenkur og jeg har også brugt creme fra canasten. Men svie og rødmen kommer igen efter noget tid, specielt efter samleje. Jeg bruger kun allegitestet sæbe og creme. Hvad skal jeg gøre. Jeg har også nogle tørre plettet i hoved og kløen i hovedbunden, lægen siger det er svamp og jeg behandler det , men det komme igen så snart jeg stopper behandlingen.
Hvad skal jeg gøre.
Mik

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-12-04 17:54

er du sikker på at det i hovedbunden er det samme som det forneden ?
Jeg vasker mig aldri med sæbe forneden, jeg vasker bare grundigt med alm vand.
Salt vand kan også være godt.
Har lægen undersøgt det rigtigt ?
Har du været under en lampe der lyser blåt ? I så fald prøv at forlå ham det. Den kan se om det er en bestemt form for svamp.
det er meget vigtigt at man følger helt op på behandlingen, og ikke glemmer en dag eller to.
Har din kærste været til undersøgelse ? Det kan jo være hun er smittebære uden at hun mærker noget til det.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 18:48

Hvor længe har du kørt behandlingen?

Med Canasten skal der behandles i mindst 14 dage..

Men det er noget skrammel at komme af med..men en god ting er : hold dig fra sukker i alle afskygninger ..det er guf for svampe.
Hvis du har en "sød tand* kan et kosttilskud der hedder Chrom hjælpe..jeg har brugt det til mine børn..for det gik helt over gevind med deres slikforbrug..og det har virklig hjulpet meget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 18:49

ups..lige en ting mere..jeres undertøj skal vaskes ved mindst 60 grader, og håndklæder der er brugt "forneden" skal smides til vask..ellers smitter i jer selv igen.

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 07-12-04 20:15

er du sikker på det ikke er vaskepulveret???

Kommentar
Fra : moestergaard

Dato : 08-12-04 10:37

Hej Mango tak for svarene: Har det et godt middel mod hold i nakken

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-12-04 23:00

ha ha..ja, læg noget koldt på allerførst..en pose ærter er fint, i 20 min. Så får du din kæreste til at holde igen på dit hovede, mens du presser i alle retninger, en retning af gangen naturligvis..hmm håber du forstår?

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 02-01-05 14:44

hej
ja det lyder godt nok som et kløende problem hygiejne er jo en god ting ..men men er det over eller under forhuden din kløen er ???..under forhuden især for mænd med rigelig forhud .. samles der noget hvidt sekret..ja for den sags skyld og hos kvinder mellem inder og ydere skamlæber...men tilbage til dig ..i min ungdom hed det nakkeost...og det klør ad h.... til, hvis det ikke blive fjernet.(hovedet rengjort)...jeg havde hjemmefra altid fået at vide, vask dig forneden hver dag..ja men hvad er forneden??? det indebære sq oz, at forhuden bliver trukket HELT tilbage..undgå sæbe der ..dog ikke når du går i bad ...men så en meget neutral sæbe..en god ting for at forebygge samlingen af det hvide stads er, at du hver aften inde du dapper i seng. trækker den forhud tilbage og vasker med alm, vand..tænk lige på du har op til flere gange været på toilettet i løbet af dagen ..og hver gang så er der dråber tilbage fra urinen..det kan oz være med til at give den kløen...og ja så er du jo oz ren og kan ikke tilføre din kæreste nogen urenhed, hvis i skulle nyde hinanden...men din kærste skulle oz lige tænke over en aften rengøring af samme årsag..der er ikke noget bedre end rene kønsdele .. hvis det oz svier når du er sammen med din kærste ..så bruger du ikke kondom ..eller din kærste har en ph værdi i skeden som du har problemer med, at kunne tåle..og det er måske så lige et problem hun skulle snakke med sin læge om.."har selv prøvet det" ..min kærste fik et eller andet præprat som nedsatte den ph værdi og vi havde ikke flere kløende problemer ...ang. det øverste hovede ...der er jeg på bar bund
mvh Lilleclaus alternativ behandler

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 15:05

Lilleclaus, du skriver at din kæreste fik et middel til at nedsætte ph-værdien i skeden? Jamen vi kvinder skal jo være sure forneden! Har hun ikke problemer med svamp så?
Og det er en meget fin gennemgang af hygiejne hos mænd du gennemgår, tror desværre at mange mødre og fædre glemmer at fortælle hvordan man rengører de ædlere dele

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 02-01-05 16:20

hej mango
er helt enige, kvinder skal havde en naturlig surhed i skede ..men ikke så sur, at det kan overføres til mænd og de skal "syntes jeg" helst lugte friske ..om det var svamp kan jeg ikke umidelbar sige..ud over det var ubehaligt, oz for min da værende kærste, da det gav en "dårlig" lugt...og er helt ening med dig i, at forældre er lidt dårlige til, at forklare deres børn om hygeine, og det var ikke kunz dengang jeg var barn/ung...er desværre bange for det stadig er et generelt problem, hvad jeg oz er stødt på i tiden som sygehjælper..
Lilleclaus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 16:44

Lilleclaus..kan jeg levende forestille mig

Ja renlighed er en dyd !!

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-01-05 05:36

Gi den en på sinkerdussen - og ups kløen forsvinder straks.