/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
akkorder Johnny Madsen
Fra : dueholm
Vist : 1139 gange
150 point
Dato : 05-12-04 21:13

er der nogen der ligger inde med akkorder til Johnny Madsen´s sang "Vinden Vender" en flot sang
på forhånd tak
Søren Dueholm
sdueholm@oncable.dk

Kommentar
Fra : drfindmibrain

Dato : 05-12-04 23:20

du kan jo søge på dit lokale bibliotek, du kunne være heldig at finde en Johnny Madsen akkord bog (jeg tror nok de findes), søg evt. på www.bibliotek.dk
ellers kan du være heldig at kunne finde tabs på nettet til den, afhængigt af hvilket instrument du spiller, ved at søge på google under Johnny+Madsen+Tabs...
med venlig hilsen
Lars

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-12-04 23:21

Send mig en mp3....

Accepteret svar
Fra : Elfredo

Modtaget 150 point
Dato : 08-12-04 20:26

Jeg har netop selv lige spillet den.. Den består simpelthen af akkorderne: Am, F, G, C, E... Enda også i den rækkefølge jeg lige har skrevet.. så..
held og lykke..

Godkendelse af svar
Fra : dueholm

Dato : 08-12-04 21:09

Tak for svaret Elfredo.
         Søren dueholm