/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
90 års fødselsdagen
Fra : Jimmy17
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 05-12-04 17:42

Er der nogen, der ved, hvor man kan downloade 90 års fødselsdagen?

Skulle jo gerne være med danske undertekster og uden det licenspjat...

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-12-04 17:45

Det kan du næppe nogen steder, men det kan være du kan låne den på biblioteket, eller finde et sted hvor den kan skaffes hjem på video

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-12-04 17:56

Du kan jo prøve at søge nettet igennem:

Her er lidt at søge udfra:

Produceret i 1963
Produktionsland Vest Tyskland
Titel "Der 90. Geburtstag"
Engelsk titel" Dinner for one"

Her er dialogen:
http://www.purpurhain.de/dinner41.htm

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-12-04 18:05

Google er din ven.
Det tog lige 10 sek. at finde den.
http://www.andreas-ditze.de/rcms_49.php
Jeg er nu ikke sikker på at det er den rigtige, da jeg ikke selv har downloadet den endnu, men er ved det.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 19:19

Den er 4-delt og hver del tager 2 timer at downloade (mindst, med min hastighed). Så jeg hopper af nu. Arne

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 05-12-04 21:19

Hvorfår venter du ikke til nytår og optager den der?

MVH
Syllemus

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-12-04 21:38

Syllemus.
Det gør jeg også. Men ville godt lige se den nu.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-12-04 21:54

Better_Performance
Kan ikke logge ind på siden.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-12-04 21:55

Hov, undskyld Better_Performance.

Det var til dbl

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 06-12-04 04:07

Jimmy17, jeg har ingen problemer med at komme ind på siden, og jeg har også downloadet de to første afsnit. Men som skrevet før, så går det meget langsomt. Så de sidste to afsnit downloader jeg i eftermiddag.
Og at en eller anden grund, hænger alle filerne sammen, så man kan ikke se noget før man har dem alle. Så jeg venter spændt på om det er den rigtige.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-12-04 08:52

Ja, nu virker det. Det gjorde det bare ikke i går aftes.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-12-04 11:38

dbl
Har du fået resten downloaded?
Jeg har det hele downloadet og konverteret dem fra rar til avi filer.
Men problemet med disse er at jeg ikke kan se dem med wmp.
Hvad gør jeg??
Andre må også svare.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 08-12-04 15:59

.rar filer skal ikke konverteres da det er pakket filer ligesom .zip filer.
Men jeg har også fået downloadet dem alle, men WinRAR siger at der er fejl i filerne.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-12-04 18:03

Ja, det er også det der winrar, jeg har brugt.
Hvad hedder det så-bare pakke dem ud??
Mine afspiller fint, men billedet kommer der ikke, kun lyden.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 09-12-04 16:53

Øv, hvorfor kan du pakke dem ud, når jeg ikke kan
Men grunden til at du ikke kan se dem, er muligvis at du ikke har den rigtige codec. Men det kan jeg måske også hjælpe dig med. Prøv at læs mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6393

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 10-12-04 11:21

dbl.
Har afprøvet det codec program, siger mig ikke et hak...
Så har stadig ikke noget billede..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-04 17:08

Den bliver sendt fra DR 1 den 31.12.04 kl 23.40 så kan du jo optage den.

Hilsen ans og godt nytår.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 28-12-04 21:01

Jeps, det ved jeg godt..
Men tak alligevel..

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 10-02-06 00:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål