/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Låne penge med, medkautionist?
Fra : martinus197328
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 04-12-04 06:47

Er der nogen der ved hvor der er et godt sted at låne med mine forældre som medkautionister?
D.v.s. de skriver under på at de betaler hvis jeg kradser af, eller bare ikke gider mere
Det kan ikke være min bank, og jeg er ikke i RKI.

Kommentar
Fra : froslev

Dato : 04-12-04 07:43

Ikke i din egen bank? Når du har kautionister, er der vel ikke problemer?

Men, prøv en anden bank, der er nok af dem, og de er helt vilde med at låne penge ud. Og når du har kautionister er deres penge jo rimeligt sikre.

Mvh

Froslev

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-12-04 08:32

http://www.flere-penge.dk/Skift%20pengeinstitut.htm

Der er jo nok at vælge imellem, hvis dine forældre heller ikke er i RKI

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-12-04 08:33
Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-04 09:46

Hæhæ, spørgsmålet er nok ikke så meget at finde et sted at låne pengene, men nok mere at få forældrene til at skrive under på at de betaler hvis "du pludselig ikke selv gider mere".

Kommentar
Fra : lund44

Dato : 04-12-04 14:07

En ting er, at du hat kautionister - i dit tilfælde dine forældre. men disse skal jo godkendes som kautionister (kreditværdi) bliver de godkendt, tror jeg ikke , der er en Bank i DK der ikke vil låne dig pengene !!