/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Til jensgertson
Fra : ans
Vist : 426 gange
1 point
Dato : 03-12-04 23:03

Citat
Fra : David_Kh Send til en ven Dato : 03-12-04 22:09

Spørgsmål : "Hvem ?"

Sidder lige og laver en opgave om super helte. Nogen der ka huske hva Batman hedder rigtig ? og hva Super man rigtig hedder ? og spider man ?

Ved godt det måske lyder lidt dumt. Men jeg ka simpelthen ikke huske det! Ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe

1 Accepteret svar

Fra : jensgertson Dato : 03-12-04 22:09

Bruce Wayne

Clart Kent

Og Peter Parker...

1 Kommentar

Fra : David_Kh Dato : 03-12-04 22:11

WOOOOOOW jens gertson. Det var utrolig hurtigt!

Forresten tak.

1 Kommentar

Fra : David_Kh Dato : 03-12-04 22:12

Tak for svaret jensgertson.

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-12-04 22:18

Superman hedder nu Clark Kent og ikke Clart, som jensgertson skriver, men her kan jensgertson åbenbart tjene point på et forkert svar.

1 Kommentar

Fra : jakjoe Dato : 03-12-04 22:19

Det kan jo smutte, når det skal gå stærkt

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-12-04 22:23

Smutte for hvem, spørgeren der accepterer eller svareren

jensgertson deltager også i et andet spørgsmål, men vil ikke svare medmindre antal point bliver sat op.

Det her er det rene snyd, men han håber vel på en forsinket julegave.

1 Kommentar

Fra : jakjoe Dato : 03-12-04 22:27

Det hedder telepati, ikke snyd

1 Kommentar

Fra : jensgertson Dato : 03-12-04 22:40

ans skrev: jensgertson deltager også i et andet spørgsmål, men vil ikke svare medmindre antal point bliver sat op.

Hehe... Det er da klart gider da ikke at svare bare for 20 points... i ka godt følge mig ik ? hehe.

Nå men mange gange sorry "David" at jeg kom til at skrive forkert... sorry, læste slet ikke teksten i gennem inden jeg sendte.

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-12-04 22:42

jensgertson

Nej

Nej, jeg kan ikke følge dig.

Hvorfor kan du ikke svare på et spørgsmål til 20 point?

Citat
Fra : jensgertson Dato : 03-12-04 22:52

Det da også klart du er lidt lige glad med hvor mange points der bliver sat på... Du ligger jo trods alt på top 3... Jeg er jo næsten lidt begyndt... For mig betyder det nok lidt mere...

Henviser lige til dette http://www.kandu.dk/dk/spg/55193

Tjen dine point på ærlig vis.

Mit spørgsmål er så: "Hvad er det, der betyder lidt mere for dig"?

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:08

Øhhh, nu ka jeg slet ikke følge dig ?... sidder du og siger jeg skulle sidde og synde med det ? eller hva er det du mener med det ???

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:12

det synes jeg simpelthen er tavligt at du skal sidde og beskylde mig for... var lige glad over at der endelig var et spørgsmål jeg kunne svare på... men jaaaa ja

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 11 point
Dato : 03-12-04 23:15

Du har helt ret ans, i at det er for dårligt ikke at ville svare på spørgsmål til få point, og ydermere gøre opmærksom på det på den måde. Så var det sgu bedre at blive væk i stedet for : ÆVBÆV, jeg fortæller ikke svaret før jeg får flere point.

Det spørgsmål du citerer fra med Tegnesriefigurerne, hvordan kan det lade sig køre, at spørgsmål og svar går ind på samme tid???

mvh dova

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-12-04 23:17

-> jensgertson
Der er ikke nogen der tror du synder men det lugter lidt af afpresning.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:17

okay... dova.. gi mig lige 2 sek. skal jeg nok finde et par andre indlæg hvor det sker på samme tid...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:19

-- dabj -- Nåååå hehe... ja okay sorry... skal nok la være med det. Nu har jeg lært at det at hjælpe andre er vigtigst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-04 23:21

Må lige gøre opmærksom på at det lange citat er fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/55305

som nu er lukket, derfor ikke nødvendigt at købe sig til svaret.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-04 23:22

jensgertson> Samme tid er ikke umuligt, men spørgsmål og svar på samme tid....tja bum bum, muligt, men er det nu gået ærligt til ? Det er et godt spørgsmål.

Men jeg siger: "Hvis det er snyd, så gør det ikke igen" !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-12-04 23:22

-> jensgertson
Okay--alt forladt og glemt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-04 23:23

jens, jeg beskylder dig nu ikke umiddelbart for snyd, men synes det er for dårligt når nogen skriver, at de ikke gider svare for få point, det har jeg også sagt til flere andre i tidens løb.
Tænk på, at mange gange er det nye brugere der lige står og mangler et svar, og som ikke har været logget på nok gange til at have flere ledige point.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-12-04 23:33

Jeg har i en tråd om Onani svaret at jeg ikke ville give svaret, og i hvertfald ikke for kun 20 point. De andre deltagere i tråden angreb mig øjeblikkeligt for den bemærkning. Ligesom nu dig Jens. De havde ikke forståelse for at jeg var ironisk. Men sådan er det herinde. Man kan ikke se eller høre ironien eller "Ræven bag øret", så man skal passe lidt på med at komme med "underforståetheder", de bliver nemmest misforstået.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-04 00:12

Jeg er jo ikke den eneste, der er i tvivl om din færden her på kandu

Citat
: sabbe_lappe Send til en ven Dato : 03-10-04 10:58

Spørgsmål : "Hvem er det nu?"

Ohhh, er du gal jeg husker dårligt... :) men hvad er det nu ham der den sjove mand, som gav Robbie Willams sit ur hedder???

1 Accepteret svar

Fra : jensgertson Dato : 03-10-04 11:03

Det var jo Uffe Holm... Det var ham du tænkte på ik? (-:

1 Kommentar

Fra : sabbe_lappe Dato : 03-10-04 11:05

Tak for svaret jensgertson. Jo det var lige ham, jeg tænkte på... (-:

1 Kommentar

Fra : kaos_kristian Dato : 03-10-04 12:10

stop nu de fjollede dobbeltprofiler hvor du giver dig selv point. Du skriver endda smileys på samme måde. Fat dog at det er irriterende for folk at læse og du devaluerer boardets idé.
Kaos

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-04 00:16

jensgertson

Lige et eksempel mere

Citat
Fra : sabbe_lappe Send til en ven Dato : 03-10-04 11:21

Spørgsmål : "Titel sangen..."

Hvem var det nu der lavede Titel sangen til den nyeste James Bond film? Altså Die Another Day? (: er ikke god til at huske navne... (; sorry

1 Accepteret svar

Fra : jensgertson Dato : 03-10-04 11:22

Det er jo Madonna... (-:

1 Kommentar

Fra : sabbe_lappe Dato : 03-10-04 11:24

Tak for svaret jensgertson. Det var hurtigt (-: Det os rigtigt det er jo hende...

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 03-10-04 11:52

Det kan jo være, at det hjælper lidt på hukommelsen, når man nu er blevet superbruger. Det var "I" jo ikke for en time siden.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 04-12-04 00:19

Det var jo dengang... behøver vi at gå i gamle indlæg ans... Det troede jeg vi var kommet over...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 04-12-04 00:20

men nogen bærer måske stadig nag ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-04 00:23

Det viser jo kun, at der er nogle brugere, der ikke ændrer sig.

Efter min mening er du en af dem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 00:35

jensgertson

Hvis du vil have tilgivelse for fortidens synder, kommer du til at undskylde og indrømme fortidens synder. Ikke KUN over for ans der har afsløret dig, men også overfor vi andre som du åbenbart har CYCLET rundt med. Fy Fy skamme, at have mere end én profil, og så ligge og give sig selv point.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-12-04 00:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 01:22

jensgertson

Citat
jensgertson Dato : 04-12-04 18:39

--- og til jensgertson DU ER SKU EN GUTTERMAND, TAK FOR AT DU ER HER!!!!!!! ---

hehe, det var da så lidt. glad for at du synes jeg gør det godt her. Sådan nogle som dig kunne vi godt bruge flere af her inde.

fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/55193

Hvis du fortsat ønsker at være bruger på kandu, så er der vist noget, som du skal tænke lidt mere over.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 12:58

Tak for svaret dova.

Hilsen ans