/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
joint Operations & plug and pray or pla~
Fra : Odense
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 03-12-04 16:53

joint Operations købte jeg i går, troede at jeg skulle spille multiplayer, men NEJ :-/

Hvorfor vil den ikke update sever list, træls! mit net kører ellers fint osv. hva' gør jeg wrong måske !?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-12-04 19:25

Hvis du har firewall så start med at deaktivere dem.
Derefter kan du aktivere den igen, og finde den port der blokker.

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 03-12-04 20:55

Firewall er slået fra.... Jeg får dette vindue hvor der står "kan ikke få forbindelse til server" dog på eng. og det er lige efter hvor man skal update spilet... mærkelige :-/