/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad filen er det nu denne sang hedder! ~
Fra : gcblazer
Vist : 604 gange
196 point
Dato : 01-12-04 23:42

Hej, dette lyder måske tåbeligt, men lad os se hvor meget jeg kan hjælpe jer.

Jeg leder efter en sang der er lavet ca fra 1997 til 2002 deromkring.
Den er dance/techno, og det er en "indisk" stemme der synger "omkvædet"
Den har sikkert været på charten engang :D

Den lyder a lá dette:
________________________

Heya Heya HÅ

Ay AY Å
Ay Ay Å

angående tonehøjde, (toner i det hele taget) lyder det lidt som når man bare siger hvad der står.. hvis i forstår mig)
________________________

Som går igen et par gange nogle steder.
Håber du kan hjælpe, den har plaget i min underbevidsthed i mange år :)

GC-Blazer.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-12-04 00:22

...jeg har hørt noget lignnde. Det mindede om noget i retning af "og vi sejled´ op ad ååen..."? sunget af nogle som efterhånden havde svært ved at artikulere sig??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 00:27

Denne her høre vist godt nok ikke lige under begrebet dance/techno, men den indisklignende stemme der lige som "messer" de ord der, kumme lyde som Enigma med nummeret Return to innocence

mvh dova

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 02-12-04 00:58

Jeg synes at det kunne lyde som Ofra Haza med sangen "Im nin alu", den er dog bare lidt ældre end den du søger. En lille del af sangen kan høres her (ca midt på siden):
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000002LG5/qid=1101944618/ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl/202-5247660-4834234

Vixen

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 02-12-04 22:11

haha JustUniverse, ;)

Dova, Might check that out :P

Vixen, Kigger med det samme :D

Kommentar
Fra : perbrinck

Dato : 03-12-04 00:14

Holder med Dova!

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 07-12-04 17:17

Sorry Dova, den er meget mere livlig, og højere tempo :P

Vixen, nej heller ikke :P

men tak alligevel ;)