/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mp3 afspille!!!!!!!!HJÆLP!!!!!!!!
Fra : JacobS.
Vist : 613 gange
25 point
Dato : 01-12-04 19:45

Hej

Jeg har fundet ud af at man kan købe billige mp3 afspillere over nettet fra england/USA.
Det er en creative muvo slim 256 mb til 80-103 euro, og den koster 1200 kr. herhjemme!
MEN jeg har ikke kunne finde nogle som levere til danmark!
Kender i nogle som gør?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 01-12-04 20:33

Har du prøvet på QXL??? De har ved jeg..... (Men det er jo auktioner)

Accepteret svar
Fra : REAKTOR14

Modtaget 25 point
Dato : 05-12-04 23:12

hey,

hvis du synes at creative er for dyrt, kunne du jo købe et andet mærke........ netto og andre af den slags forretninger har haft et par forskellige i butikken, og de kostede typisk 500,- for en 256mb mp3 afspiller.......

jeg vil sagtens kunne nøjes med en discount mp3 afspiller (har desuden hørt at der tit er bøvl med creative afspillerne)

yes yes......

- REAKTOR14

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 11-12-04 17:15

Tak for svaret REAKTOR14.