/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creative muvo Mp3afspiller???
Fra : majbritt05
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 01-12-04 08:45

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-12-04 08:52

Og hvad med denne mp3 afspiller: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4361&n=40100&KundeID=sD9BOe1jRIA6pjIR01AB8jKOe22VmIH

DENVER MP3 AFSPILLER 256MB????

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-12-04 09:50

Jeg ville helt klart anbefale Muvoen, da det er Creative som står bag den (og de laver som regel gode produkter). Jeg kender ikke Denvers mp3 afspiller, men har givet mine svigerforældre en Denver DVD afspiller, som har været til rep. 4 gange nu... Så dem stoler jeg ikke så meget på! Så jeg anbefaler Muvoen!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-12-04 09:50

Jeg ville helt klart anbefale Muvoen, da det er Creative som står bag den (og de laver som regel gode produkter). Jeg kender ikke Denvers mp3 afspiller, men har givet mine svigerforældre en Denver DVD afspiller, som har været til rep. 4 gange nu... Så dem stoler jeg ikke så meget på! Så jeg anbefaler Muvoen!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 01-12-04 09:51

Creative er virkeligt langt fremme med denne afspiller, og den ene halvdel kan tages af, og bruges som USB-stick for at flytte filer mellem harddiske.
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=84403
Du kan trykke på stjernerne for at se andres mening.

http://reviews.cnet.com/Creative_MuVo_TX_FM__256MB_/4505-5_7-30906242.html?subj=Creative+MuVo+TX+FM+%28256MB%29&part=rss&tag=MR_Search+Results

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-12-04 10:02

Hej
Jeg har en Creative Muvo NX
Jeg har KUN godt at sige om den ialle henseender
Den har også vundet en europæisk pris.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-12-04 15:00

Jeg har selv en Muvo 128 MB, og jeg er rigtig rigtig rigtig glad for den. Den som du overvejer at købe er et godt køb, hvis du vel og mærke kan undvære display for prisen og det du får er helt utroligt.

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 07-01-05 14:21

jeg har en creative muvo mp3'er og den er satanedeme noget værd!!!!!!!. Men vær opmærksom ´på når du sætter dens lille usb stick i så få det gjort ordenligt eller kan batteriet gå dødt eller andre uforudsigelige ting kan ske

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 07-01-05 14:21

jeg har en creative muvo mp3'er og den er satanedeme noget værd!!!!!!!. Men vær opmærksom ´på når du sætter dens lille usb stick i computeren så få det gjort ordenligt eller kan batteriet gå dødt eller andre uforudsigelige ting kan ske

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 01-09-06 12:03

Tak for svaret pallebhansen.