/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
neeeeed help...!
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 30-11-04 21:39

hej... jeg har et lille problem... min situation er den at jeg har half-life instaleret på min computer, men det har jeg fået lagt over da jeg var til lan ved nogle venner... nu vil jeg gerne spille steam (1.6)... jeg har en original h-L cd, og cd key... det ska li siges at mit cd-drev ik dur, så jeg ka ik bar instalere det forfra... hvordan gør jeg...? vil virkelig gerne blive en nørd;-D de er jo så seje

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 30-11-04 21:42

ps... det jeg egentlig gerne vil vide er om man ik ka ændre sin cd-key...? for det er vel det man ska for at oprette en account??? ik??? altså ligge accounten til din cd-key..?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 30-11-04 21:49

Hej! Mac.C!

Jeg mener ikke at man kan ændre sin cd-key, så du bliver nok nødsaget til at gennistallere forfra.

Jeg læste godt at dit cd drev ikke virkede, men et alm. cd drev kan man få for små penge (110 - 150 penge på Edbpriser)

Mvh. Tri

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 60 point
Dato : 30-11-04 21:55

Hej (igen) Mac.C_ThE_PiMp
Køb et nyt drev, det fåes til en billig penge.....Og installer så dit spil....
God fornøjelse

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 22:17

nej nej, du henter steam, full, 700 mb, deri ligger halflife og cs og så registrer du din steam account med din originale key, men måske virker den ikke da den er gammel.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 22:33
Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 30-11-04 22:39

hej... fandt en ven der ga mig hans account... så det er løst... men Tøsen får mine point, da jeg fik hendes sidst... vær så god Tøsen...

Godkendelse af svar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 30-11-04 22:41

thx m8... ellers ska man sige frue... hvor er du forresten fra...?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 22:41

sikke gavmilde venner der bare gir værdifulde (100 kr) steam accounts væk.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 30-11-04 22:42

hvor ka man da købe en steam accounts henne...? for det er sku ik til at købe en nu h-l cd... de er jo allesammen brugt-...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 22:45

det er det da, merlin, fona, bog & ide, der hl1 100 kr.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 30-11-04 22:47

ja men der er cd-keysne jo allerede brugt af div. key generators-...