/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Drengene Fra Angora-Jul I Angora
Fra : partyboy
Vist : 506 gange
220 point
Dato : 30-11-04 19:17

Ja jeg ved godt der har været et spørgsmål om denne sang engang før, men der er ingen svar til. Derfor forsøger jeg nu hvor den også er offentlig tilgængelig på nettet at høre. Altså kunne godt tænke mig til akkorder til denne sang, Drengene Fra Angora-Jul I Angora..

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 30-11-04 20:11

Nu det jul i angora... så ska vi da hjem til moar.... jaaaaa det ska vi da, men også hjem til far. Nu det jul i angora... Osv. Osv. Osv. Osv. Osv....

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 30-11-04 20:12

Hvad er det for noget fis at svare beder jo ikke om din dårlige humor..

Accepteret svar
Fra : Kebaaab

Modtaget 230 point
Dato : 30-11-04 20:41

Prøv denne her http://ultimate-guitar.com/inc/print.php3?id=148899
Det kan godt være at det er nogle lorteakkorder men det er vel bedre end ingenting :)

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 30-11-04 21:38

fis at svare ? det var faktisk helt seriøs... læste dit spørgsmål forkert... troede du ville ha teksten...

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 30-11-04 21:45

Nårh så er det okay, men alligevel lidt sløset synes jeg..

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 30-11-04 21:46

Ja Kebaaab havde slet ikke tjekket nogle tabs sider selv, men den er da meget god, den der på ultimate..Jeg synes i hvert det lyder meget fint..

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 30-11-04 21:46

Ja Kebaaab havde slet ikke tjekket nogle tabs sider selv, men den er da meget god, den der på ultimate..Jeg synes i hvert fald det lyder meget fint..

Godkendelse af svar
Fra : partyboy

Dato : 30-11-04 21:48

Ja så tak for svaret Kebaaab. Det gik dejligt stærkt..

Kommentar
Fra : Nico4444

Dato : 02-12-04 19:17

prøv inde på dr.dk..

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 02-12-04 19:19

Har fået hvad jeg skulle bruge.. Iøvrigt ligger dr ikke akkorder ud til deres sange..

Kommentar
Fra : perbrinck

Dato : 03-12-04 00:07

akkorderne står måske ikke helt skarpe, forsøg ikke at skifte som det står, men lyt dig frem. A# kan erstattes med Bb og G skal spilles som Gm...

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 03-12-04 15:29

Ja perbrinck kunne jeg også godt selv høre.. Iøvigt er A# det samme som Bb jo.. Men tak for dit input.. Man kan også spille den er ½ tone lavere så bliver akkorderne måske lidt nemmere at håndtere og lyder stadig okay..

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 03-12-04 15:29

Ja perbrinck kunne jeg også godt selv høre.. Iøvigt er A# det samme som Bb jo.. Men tak for dit input.. Man kan også spille den en ½ tone lavere så bliver akkorderne måske lidt nemmere at håndtere og lyder stadig okay..

Kommentar
Fra : Xita

Dato : 05-12-04 17:23

Har i noderne til sangen et sted måske?

Kommentar
Fra : perbrinck

Dato : 05-12-04 21:25

Spillede til fest i går, det gik rigtig godt.... fedt stemningsnummer (specielt ud på aftenen). Xita: Når jeg spiller guitar bruger jeg kun becifring,- det samme på brugsklaver. Tør ikke love at jeg får den lyttet af og noteret foreløbig...

Kommentar
Fra : d_trige

Dato : 09-12-04 12:43

Den kunne også se sådan ud:
Jul I Angora

Intro   | Eb   | Bb   | Dm   | Gm   |
   | Eb   | Bb F   | Bb   | Bb   |

Vers   ||: Bb   | Dm   | Eb   | Eb/d   |
    | Cm   | Cm/b   | F   | F

Bridge   | Dm F/c | Bb Dm/a | Gm   | Gm   |
   | Eb Gm/d | Cm Bb | F   | F   |

Omk   ||: Eb   | Bb   | Dm   | Gm   |
    | Eb   | F   | Bb   | Bb

Outro    | Eb   | Bb   | Dm   | Gm   |
    | Eb   | F   | Bb   | Bb   |
    | Eb   | Bb   | Dm   | Gm   |
   ||: Eb   | F   | Gm   | Gm
    | Eb   | F   | F   | Bb   | Bb

Form:
intro | vers | bridge | omk | vers | bridge | omk | ”bridge” | omk