/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mp3 afspillere i tyskland?
Fra : JacobS.
Vist : 876 gange
20 point
Dato : 30-11-04 17:16

Hej.

Jeg skal ud og investere i en mp3 afspiller!
Jeg har hørt at man kan få billige mp3 afspillere i tyskland!
Er det rigtig?
Kender i en side med mp3 afspillere i tyskland?

Accepteret svar
Fra : perdude

Modtaget 30 point
Dato : 30-11-04 17:32
Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-11-04 17:39

Hejsa

Aldi kører med en i denne uge til 299 og så er der3 års garanti

BærbarCD-afspiller med MP3

Afspiller MP3, WMA og CD-R. ID3 Tag.120 sekunders anti-chok for CD og960 sekunders anti-chok for MP3.Hukommelse for 99 CD-titler og 99MP3-titler. 4-linjers display, dynamicBass boost med 6 niveauer ogoplader-funktion. Inkl. hovedtelefon,opladelige batterier, kombineretlade-/net-adaptor, bæretaske, line-outkabel samt Car-kit for tilslutning i bilen.3 års garanti og adgang tilHotline-Service.

Pr. stk.299,-

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-11-04 17:42

Tillæg

Eller så krydser jeg lige finger for at du vinder månedens præmie herinde imorgen
så er du fri for at tage til tyskland

Brian

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 11-12-04 17:17

Tak for svaret perdude.

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 11-12-04 17:43

Selv takker.