/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Fejl på computeren
Fra : maria_nielsen
Vist : 321 gange
20 point
Dato : 28-11-04 18:38

Min computer har pludselig fået en masse fejl og jeg ved ikke hvorfor de er kommet og hvordan jeg kan få dem væk igen. Her er de fejl som computeren fortæller:

Run_time error '62'. Input past end of tile.
Nmain?
Wavw32. ole32.DLL?
N_off ?
User.EXE ?

Hvad er det for nogle fejl, og hvad skal jeg gøre ved dem???

Håber der er nogle der kan hjælpe!!!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-11-04 18:40

ligner noget virus siden der kommer masser fejl umotiveret, prøv at scan først og hvis det ikke stoppe så formater.

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 30 point
Dato : 28-11-04 18:52

Hej Maria_Nielsen

Hvornår kommer fejlene - ved DVD start/CD Brænding/Musik afspilning/Start af Windows - og hvilken Windows wersion kører du på?????

Lars

Godkendelse af svar
Fra : maria_nielsen

Dato : 28-11-04 19:17

Tak for svaret larsfrohn.
Jeg har windows ME 2000
Fejlen med error kommer når jeg starter windows. De andre fejl kommer oftest når jeg er på nettet, men der sker ikke noget når jeg lukker fejlene ned. Forbindelsen bliver ikke afbrudt el.lign.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-11-04 19:19

hva? er det et svar? det er i bedste fald underforstået.

Kommentar
Fra : maria_nielsen

Dato : 28-11-04 19:31

Nej det var ikke et svar, en fejl fra min side af. Jeg har prøvet at scane og formatere,men computeren vil ikke fuldføre prosessen...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-11-04 20:34

Det bedste du kan gøre er at finde en der kan hjælpe dig på stedet...
Din computer trænger til at blive ryddet kraftigt op . Det skal naturligvis sikres at du ikke kommer til at miste vigtige data under processen.

Kommentar
Fra : brat_pit

Dato : 28-11-04 22:13

sært der ikke er nogen der siger , Prøv at køre en virus scan med kaspersky free online virus scan , download spybot S&D (Gratis) Og Adware 6.0se (Gratis) . prøv det kan blot være dum spyware , ellers prøv at copy teksten ind i google og se hvad svar den giver dig , husk google er gud

Kommentar
Fra : brat_pit

Dato : 28-11-04 22:21

Hej igen Maria !! Lige en anden ting du skulle Hent CWShredder her:
www.spywareinfo.dk/CWShredder.exe

Kør programmet, afbryd din internetforbindelse fysisk (stikket ud), luk alle vinduer undtaget cwshredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

Download og gem denne scanner på skrivebordet. Du skal ikke aktivere det endnu.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i fejlsikret tilstand, ved at trykke <F8> gentagne gange under opstarten. Dobb. klik på mwav.exe og programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Starup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files.

Klik på scan.
Tip: du skal ikke klikke på Add to Startup folders så scannes din maskine hver gang du starter Windows op.
Denne scanning kan godt tage et par timer alt efter hvor meget du har liggende på din computer.

Når scanningen er færdig, og har slettet dine evt. vira, - Klik på Ok. Klik på exit, klik på exit igen, hvis du ikke ønsker at købe programmet.

Genstart.

Gå derefter ind her og hent Spybot, Ad-Aware og HijackThis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot og Ad-Aware, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart, følg min anvisning og din pc vil igen være fri for dumme popups :)