/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
solo
Fra : Gurger
Vist : 258 gange
50 point
Dato : 27-11-04 21:31

Jeg har svært ved at aflytte soloerne til følgende nr (jeg har fundet akkorderne)

Cotton Fields (Creedence Clearwater Revival)

Morrison, Dylan Og Elvis (Poul Krebs)

Under rimelige grænser (Allan Olsen)

Håber, der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : kaskott

Dato : 27-11-04 22:18

Der er mig bekendt ingen solo i hverken Cotton Fields eller Morrison... - er det introen du mener?

Cotton Fields (spillet i A) har flg. intro:

E E D D A
E-----------------------------------------------------------------------------------------------------
H----------------------------------------------------9-9--7-7--2------------------------------------
G-----------------------------11--9-9--9-----------9-9--7-7--2------------------------------------
D------- 7-7--7--7--9--7--------------- 11--9---9-9--7-7--2------------------------------------
A--7--9-----------------------------------------------------------------------------------------------
E------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kopier herfra og indsæt i et Word dokument med skrifttype Times New Roman 12 ptch, så passer det igen.

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 28-11-04 06:27

Cotten fields er også indspillet af Beach Boys.

Kommentar
Fra : Gurger

Dato : 28-11-04 12:04

Der er mig bekendt ingen solo i hverken Cotton Fields eller Morrison... - er det introen du mener?

Nej. Der er en solo i Cotton Fields. den kommer efter ca. 1.50 min

Morrison, Dylan Og Elvis er det noget sole i slutning af sangen.

Håber, der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 29-11-04 09:17

Har du kigget på www.mxtabs.net

Kommentar
Fra : Gurger

Dato : 30-11-04 08:30

Jeg har søgt overalt på internettet og kan ike finde dem.

Men ellers tak for svar.

Jeg har nok brug for en der er bedre til at aflytte end jeg