/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Triste optioner
Fra : Better_Performance
Vist : 1426 gange
260 point
Dato : 24-11-04 23:47

Hjælp!

Min svigerinde er kommet i den triste situation, at hun ikke længere kan have sin hund, det er en stor, dejlig bastard på 18 måneder, hun indeholder Pointer og Rottweiler.

DESVÆRRE er hun lige nu forstyrret på grund af flytning og skilsmisse i familien, og det har resulteret i en lettere destruktiv adfærd(formodentlig momentan), og derfor er hun ikke for nybegyndere, men HVIS der er en bruger der har plads, tålmodighed og temperament til en sådan hund, som i øvrigt er kærlig, legesyg og glad (børnevenlig), så sig endelig til, hunden befinder sig lige nu i Hinnerup(lige syd for Århus), og grunden til dette medie bliver brugt er at det er en hastesag eneste anden mulighed er aflivning

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-11-04 23:51

træls i det du rettede fra 219 point til 200 røg mit lange svar

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-11-04 23:51

træls i det du rettede fra 219 point til 200 røg mit lange svar

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-11-04 23:52

men prøver da gerne igen

tag hunden til et internat de sørger for at hunden kommer til en familie der passer

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/forsideinternat?openform&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

det koster 500 kr og det koster mere at få hunden aflivet

det var den korte version af det lange svar

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-11-04 23:53

i linket kan du se hvor det internat ligger der er tættest på jer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-11-04 23:56

babee

Tak for forslaget, men det er fosøgt uden held, de har simpelthen ikke plads før om 3 måneder, og vi har til den 1. december

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 01:25

Har du prøvet dette sted?
http://www.ddaa.dk/html/visside.php?hid_tosite=dyreinternatet_om_dyreinternatet
I må ikke lade hunden blive aflivet uden grund og ellers er der en mellem Hadsund og Aalborg der tager imod med henblik på videresalg (godkendt, men kender ikke stedet) Jeg kan finde adresse hvis det har interesse.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 01:35

Det var mellem Hobro og Aalborg lidt langt fra Hinnerup (der sidst jeg kiggede lå nord for Århus mod Hadsten)
http://www.kennelhyldal.dk/

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 08:19

Der ligger også et kanon godt internat i Fredericia, der fik vi selv vores hund fra..og hende der har internatet er dog den mest kærlige og ansvarsfulde jeg længe har mødt.
Det kunne jo være de havde plads!

Men ellers rigtig god vind..ja det er træls.

Mvh. mango

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 09:41

Tingskoven har ikke plads, og ja jeg har lige set det ligger nord for, kæreste er ikke skrap til geografi

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-11-04 10:38

Frygtelig situation at være i....Det er ikke til at holde ud at høre om en hund, der kommer i klemme i en ulykkelig situation. Godt at du gør en ihærdig indsats for at redde hundens liv!
Kan I ikke sætte sedler op i de lokale supermarkeder? Der er også den kendte dyrlæge Finn Smed, som bor i Jylland - måske han har et bud på en løsning? Jeg ved faktisk, at han har taget rigtig mange hunde til sig gennem årene, og hvis han har sådan en indstilling, så kender han også andre, der har det.
Ellers kan I måske sætte hunden på pensionat i et par dage indtil I finder en løsning?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 10:40

Har du prøvet Fredericia?
mvh mango

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 10:53

mango

Fredericia er en by, jeg har nok brug for lidt mere at gå efter

Kommentar
Fra : Pernille25

Dato : 25-11-04 11:18

Kan man ikke få nogle flere oplysninger om dem. Og hvad den evt. ville koste

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 11:23

Pernille25

Oplysninger om hvad vil du gerne have?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 11:40

Hunden skal ikke koste noget, den skal bare helst have et godt hjem

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 25-11-04 12:56

en hurtig søgning på google

Fredericia Internat
Lyngsoddevej 21
7000 Fredericia Lola Barington
Telefon: 75 94 52 00

E-mail: snoghoj@mail.dk

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internaterefternavn/fredericia?opendocument

Mvh Pedellen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 13:04

Hunden hedder Kylie og minder af udseende mest om en pointer. Hun er hvid med lysebrune pletter, er meget kærlig og livlig. Hun har brug for en masse motion,så hvis hun kunne komme til et sted med børn ( eller en voksen som elsker at lege) ville det være helt perfekt. Hun er meget vagtsom og passer godt på alle i familien. Hun kan også omgåes små børn, har lige haft hende med på besøg hos en familie med en på 2 år.. Han løb rundt i huset med armene over hovedet og hunden efter sig, sådan gik den vilde jagt til de begge blev trætte og lagde sig til at sove sammen... Håber dette kan give et bedre billede af hende..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-11-04 13:38

Når I VED, at der er nogle problemer med hende lige nu, så må I ikke bare lade hende komme til fremmede mennesker. Det er da den visse garanti for, at hun vil få problemer måske for resten af et kort liv. --I kan jo ikke lade hende komme hjem til nogen "på prøve", for I har ikke mulighed for at tage hende tilbage.

Jeg synes, at I skal forsøge endnu engang med internater. Start med de nærmeste, og fortsæt med dem, der ligger længere og længere væk. Det kan ikke passe, at der ikke er ét eneste internat i Danmark, der kan tage imod en ung hund i november måned.

Og nu rager jeg nok endnu en gang uklar med mange i dette forum, for jeg mener, at man har ansvar for den hund, man har anskaffet sig, og hvis man ikke kan sørge for BETRYGGENDE forhold for den, så bør man lade den aflive.

Så jeg mener, at hvis der ikke er nogen i familie eller omgangskreds, der vil have den, -og hvis der ikke er et professionelt internat, der vil tage den, så skylder man hunden at lade den aflive!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 14:19

Nu vil jeg lige skynde mig at sige endnu engang at det ikke er vores hund men min svinerindes.. hvis vi havde mulighed for at tage hende havde vi gjort det, men vi må ikke have hund her hvor vi bor!!

Jeg skriver jo også at hunden ikke er for nybegyndere,og alle som bare har lidt forstand på hunde ved at der ikke er nogen garanti for hvordan en hund vil blive når den flyttes fra sine vandte omgivelser.. heller ikke når man henter en hund på et internat!!!

Jeg kender hunden og ved at det kun er de sidste 14 hun har søgt opmærksomhed ved at ødelægge ting,det har hun ALDRIG gjort før, og det er jo sikkert fordi den opmærksomhed som hun plejer at få pludselig bliver brugt på andre ting..

Hvis der sidder et menneske derude som ved at det kræver tid, viden og kærlighed at tage en hund på denne måde,synes jeg at hunden skal have en chance.. Nu er hunden jo heller ikke ret gammel, så jeg ser bestemt en mulighed for hende sammen med en ny familie, hvis det havde været en gammel hund ville en aflivning nok være det bedste,for den ville nok ikke så let kunne vende sig til et nyt miljø- en ny "flok"

Jeg nævner jo også at den sidste mulighed er en aflivning.. men derfor kan vel godt gøre et forsøg for at redde en hund på kun 17 mdr

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 25-11-04 14:30

Spgm til Birgitta : Hvilken indsigt har du i internaternes arbejde, siden du har den holdning du har ??

MVH
KSGP, der har arbejdet på et stort internat i en del år.....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 14:41

Tak KSGP... Hvad mener du ville være den bedste løsning for Kylie. Hun fortjener ikke en aflivning

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-11-04 14:42

Hvad mener du, KSGP? Har du dårlige erfaringer med hundeanbringelse fra din tid på internat??

Måske har jeg FOR LIDT indsigt i internaternes arbejde. Måske er det bare et lyserødt håb om, at der ER en mulighed for at skille sig af med sin hund på forsvarlig vis...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 14:45

Til Birgitta.. Så du mener det er uforsvarligt at prøve på at finde et passende hjem til en hund på 17 mdr, og istedet aflive hende?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-11-04 14:51

Better_Performance, Er du sikker på, at en aflivning er den værste løsning for Kylie? HUN ved jo ikke, hvad der skal foregå.

Den værste løsning må da være, at hun overgår til at blive en anden families "dårlige samvittighed", med voksende problemer til følge. Og måske flere familieskift. Og til slut måske alligevel en aflivning efter ½-2 års miserabelt og omflakkende liv. Men det vil den nuværende ejer jo næppe få noget at vide om.

I må altså lige tage jer sammen og skelne mellem hvad der er bedst for HUNDEN og hvad der er bedst for ejeren!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-11-04 15:02

Kors, hvor vi krydser hinanden!

Nej! jeg mener IKKE, at det er uforsvarligt at give en 17 måneders hund et nyt hjem, eller en 10 års hund for den sags skyld. --Hvis man HAR et hjem til den. Og der er det, at jeg gik ud fra, at internaterne gjorde et stykke arbejde for at finde de rigtige hjem til de hunde, der er nogen, der må af med. Og folk henvender sig der, hvis de ønsker en hund.
Jeg er DYBT IMOD at man tager enfremmed hund til sig fordi man synes det er SÅ synd!! at den "ellers skal aflives".. Det er IKKE motivation nok til at være familie for en stakkels hund, som forståeligt nok i forvejen er noget forvirret.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 15:07

Nu mener jeg jo at det bedste for hunden er en ny chance, men selvfølgelig er det ikke hvem som helst der får lov til at tage sig af hende, og finder vi ikke nogen som kan give hende hvad hun har brug for -så er der ingen anden mulighed end aflivning. Jeg ser også gerne at hun kommer på et internat,det er dygtige mennesker der ved hvad de har med at gøre,og handler kun i hundens interesse!! Men jeg vil da helst springe det led over og finde et hjem til hende hvor jeg ved hun vil få det godt. Ikke for at støde dig, men det lyder ikke til at du har særlig meget forstand på hunde,selvfølgelig ved hun hvad det foregår ( i en eller anden form ) ellers ville hun da ikke ændre adfærd.. Hun ved at der er problemer i hendes "flok" og bliver bange og forstyrret- og det gælder også et besøg hos dyrlægen, hun vil kunne mærke på sine mennesker at der er noget galt, og nej jeg mener ikke en aflivning ville være det bedste for en hund på 17mdr!!

Accepteret svar
Fra : KSGP

Modtaget 260 point
Dato : 25-11-04 15:15

Hej Birgitta.
Jeg er bestemt FOR internater, de (fleste) gør et stort og pragtfuldt stykke arbejde MEN når det så er sagt, så skal man altså også lige gøre sig det klart at:

1. Hunden skal igennem en voldsom stress-periode i den første tid på internatet.
2. En del af de større internater i landet skifter medarbejdere TIT, det er desværre sådan at arbejdet er hårdere både psykisk og fysisk end de fleste kan holde til i særligt lang tid af gangen. Og ikke alle ansatte har lige meget erfaring med hverken hunde eller dyr generelt. Så det kan altså være lidt "tilfældigt" (selvom det er forfærdeligt at skrive det) om en problemhund bliver anbragt hos mennesker der har erfaringen og tålmodigheden til sådan en hund.

Jeg vil til enhver tid anbefale mennesker der skal af med deres hund at prøve på et internat, men altid som den sidste løsning før aflivning.
Især hvis hunden er en blanding af store racer, over 1 år gammel og har problemer af en eller anden art. For den kombination er altid de hunde der kommer til at sidde længst i burene.....og så er aflivning måske alligevel bedre, hvis man ikke selv kan finde et godt hjem til den.....

Til Better_Performance:
Jeg synes bestemt du skal blive ved med at prøve forskellige steder på internettet - evt kunne du lave en seddel (gerne med et foto af hunden) som du hænger op rundt omkring i butikkerne der hvor du bor.
Jeg kunne selv godt tænke mig en hund som Kylie og har bestemt både erfaringen og uddannelsen til at kunne tage en hund som hende. Desværre bor jeg langt væk fra Jylland og har en næsten nyopereret hund herhjemme, så det går ikke i øjeblikket.

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 15:17

Nu er det ikke for at få en tilfældig familie til at tage sig af hunden, at jeg fortæller at der nok er en stor chance for at den skal aflives.. Min svigerinde har i LAAAANG tid forsøgt at finde en anden løsning. Dette er hundens sidste chance og derfor forsøger jeg på denne måde!! Det var da at foretrække at denne situation ender lykkeligt, og det vil jeg gøre mit til at det sker.. men jeg er ikke urealistisk og tænker KUN på hundens bedste!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 15:31

Det var synd.. det lyder til at du er en person hun ville kunne få det godt hos- og så oveni købet en lege kammerat.. Håber din hund har det godt,og tak for dine oplysninger ang internat.. Vil jo også helst finde en person som dig at overlade hende til, og det må da kunne lade sig gøre, men vil dog inden aflivning prøve et internat ( hvis vi finder en plads) -man kan jo aldrig vide og hun fortjener alle muligheder,hun er jo helt uskyldig i denne situation!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-11-04 15:50

Better_Performance. Er hunden alene hjemme, når den ødelægger ting?? Hvis ja, så ville det problem måske være løst ved, at den kom til et hjem, hvor der var en hjemme hele dagen?
Jeg vil give dig ret i, at den skal have en chance. Og selv om den har det skidt nu, så er det jo ikke noget, den er "født med" (gjort altid). Jeg har ved selvsyn set, hvad det gør ved en hund, når en eller flere i "dens flok" har det skidt psykisk. Et par jeg kender, har begge depressioner. Det smitter tydeligt af på deres hund, som bliver helt anderledes i den tid, en af dem har det dårligt. Den bliver ikke destruktiv (endnu), men den larmer meget og kræver meget mere opmærksomhed end når de begge har det godt.
Når man har problemer, uanset om det er skilsmisse, depressioner eller økonomiske, smitter det af på ens hund. Hunden kan føle, hvordan man har det indvendigt. Hvis man er bekymret eller ked af det, så reagerer hunden.

Men hvor er den fraskilte mand i alt dette her?? Kan han ikke have hunden??

Hvor meget jagthundeiver har den arvet?? Vil den kunne bruges som jagthund?? Min bror har lige mistet sin jagthund(hjerte/lungeorm), men jeg tror nu ikke, han/de vil have en hund, de ikke har haft fra hvalp. Og nok heller ikke, når det ikke er ren jagthund. (min bror har fået jagt på hjernen). Men jeg skal nok spørge ham. Jeg har bare ikke kunnet få fat i ham endnu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 25-11-04 16:05

Du kan evt prøve at sætte en annonce ind her:

http://www.hestenettet.dk/markedspladsen/list.php4?f=15

der er jævnligt hunde til salg/nyt hjem og der er rigtigt mange der ser de annoncer.

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 16:15

Hej Jette.. Ja det er kun de sidste 14 dage den har ødelagt ting, og kun når den har været alene hjemme - er sikker på at det løser sig når den kommer tilbage i trygge rammer. Den fraskilte mand elsker bestemt sin hund, men har en alt for lang arbejdsdag til at det vil være rimeligt at udsætte en hund for. Min svigerinde skal flytte et sted hen hvor hun ikke må have hund. De er begge dybt ulykkelige for det er en dejlig hund.

Den har arvet alt den jagtiver man overhovedet kan trække ud af de to racer og det er jo temmelig meget. Hun har ikke været brugt til jagt men hun elsker at jage, selv skyggerne slipper ikke for at blive forfulgt. Men det at hun ikke har været brugt til jagt gør jo at din bror kan forme hende som han vil, og han vil kunne tage hende i brug med det samme, og ikke vente på at hun skal vokse til. Det lyder også til at du har god forstand på hunde, har din bror lige så stor indsigt?

Kommentar
Fra : lunadc

Dato : 25-11-04 16:16

Jeg vil helt tilslutte mig Birgitta, det er på ingen måde synd for hunden at aflive den, det mærker den jo ikke og den ved da ikke hvad der skal foregå, derimod er det synd at lade en hund skifte hjem gentagende gange.
Dvs. hvis det lykkes at finde et godt hjem til hunden, så lav en kontrakt om at hunden skal leveres tilbage hvis det ikke går, så ved i da hvordan det går den.
Det er da rart hvis man kan finde et hjem til en hund på kun 17 mdr. men hvis ikke man kan finde et godt hjem så lad hellere hunden aflive, for hundens skyld.
Lad være med at overlade hunden til folk som kun tager den fordi det ellers er synd for den, det er mere synd.
Obs. man kan mod ekstra betaling få dyrlægen til at komme i hjemmet og aflive hunden, det kan være en god løsning for hunde som er bange for dyrlæger.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-11-04 16:33

Hej Better_Performance.
Min bror har haft to hunde indtil nu. Og det slår mig pludselig, at den første var 3 år, da de fik ham. Men han var ikke jagthund. Den næste var en whizla (eller hvordan det staves, men han blev jo så kun ca. 4-5 år. Men min bror er noget skrappere i opdragelsen, end jeg er. Men min svigerinde, som går hjemme hele dagen, er ikke så skrap (ved dyr og børn). Men jeg har en fornemmelse af, at de ikke vil have en anden hund endnu. Hvorfor fatter jeg ikke, da de har indbrud med jævne mellemrum. Og det kunne sådan en lille firbenet ven jo nok afhjælpe.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 16:42

Til lunadc.. Hvis du har læst hvad jeg ellers har skrevet så ved du også at det KUN er hunden jeg tænker på. Nu er det ikke fordi hun normalt er bange for dyrlæger, men ved en sådan situation at hun skal aflives er det ikke frygten for dyrlægen hun ville være bange for , men det at hun vil kunne mærke på sine mennesker at der er noget galt.. Jeg har selv fået en gammel hund aflivet i hjemmet for et par år siden, den var blevet så syg at jeg ikke ville byde den mere og heller ikke en tur ind til dyrlægen.. og selvfølgelig vil man da lave en eller anden løsning med de mennesker som evt får lov at aftage hende, hun er ikke bare et problem som skal afleveres-trode det VAR gjort klart!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 16:53

Til Jette.. Det at din bror er hård og hans kone er lidt blødere og går derhjemme er en glimrende kombination. En hund som Kylie skal vide hvem der bestemmer, ellers vil hun på et eller andet tidspunkt tage teten. Jeg vil også give dig ret i at hun vil kunne afhjælpe et problem som en evt indbrud. Hun er jo både en blanding af en Rottweiler og en Pointer og har derfor meget gode egenskaber hvad vagt/jagthund angår, så jeg ville nødtig være en indbrudstyv men hende som velkomstmodtagelse.. Det lyder altså til at det ville være et ret perfekt sted for hende,og at din bror er istand til at styrre hende og vil få gavn af hende. Er det en gård de bor på? Har de børn?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-11-04 17:20

Hej Better_Performance.
Du har ret i, det ville være et perfekt sted for hende. Men desværre havde jeg ret i, at de ikke vil have en hund endnu. Jeg fik fat i dem for lidt siden, men de vil ikke have en ny hund endnu, og når/hvis de skal have hund igen, vil de have den fra hvalp. Det er godt nok en skam. Jeg tror, de ville have passet perfekt sammen. Det er en skam, at vi ikke kan have hende, men det vil ikke gå godt. Hun skal aktiveres for meget, for en der sidder i kørestol. Og min samlever er for blød til at opdrage en hund af hendes slags. Og det er jeg nok også. Når jeg ser ind i vores nuværende hunds øjne, så smelter jeg på stedet - med mindre, det er noget hun ikke må. Så undgår jeg nemlig at lade mig påvirke. Og da vi bor i et mini-hus og har 5 dyr i forvejen, så går det ikke. Bortset fra, at vi heller ikke ville have råd til flere dyrlægeregninger. Vi har rigeligt i de regninger, vi har på de andre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 17:28

Tak for din indsata.. ja det er en skam, men hun skal afleveres til nogen som har lyst til at have hende fordi det er hende og ikke af melidenhed. Hvis din bror skulle komme på andre tanker så kontakt mig venligst. Hun er midlertidigt flyttet hjem til min svigerindes forældre, men de er for gamle og har ikke den energi sådan en hund kræver. Jeg bliver ved med at prøve, så må vi se om det ikke løser sig.. Tak for nu

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-11-04 17:58

Jeg håber, det vil lykkes for dig at finde et godt hjem til hende. Hvis vi havde kunnet tage hende, ville det ikke have været af medlidenhed, men fordi vi er ret vilde med dyr. Alt for vilde, iflg. hele min familie. Jeg har godt nok måttet love ikke at tage flere "vildfarne" dyr ind, men man kan jo ikke lade dem passe sig selv.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-11-04 18:11

Hej, better performance.
Jeg har selv været igennem en skilsmisse for 2-3 hunde siden. Min daværende hund Ronja var også dybt forvirret over, hvad der skete omkring hende. Det var mig, der flyttede, og det var meningen, at jeg skulle have Ronja med. Men forskellige omstændigheder gjorde, at jeg måtte være mere hjemmefra end jeg havde regnet med (min mor kom på hospitalet). Og der opstod øjeblikkeligt "alene hjemme" problemer med Ronja, der ellers var en meget rolig og fornuftig Berner Sennen-pige på 5 år. Naboerne klagede over at hun tudede, så det var virkelig et problem. Men da min mand og jeg havde anskaffet hende sammen, så havde vi begge ansvar for hende, så hun blev i en periode "delehund" indtil forholdene ændrede sig og jeg blev i stand til at have hende på fuld tid.

Det, jeg siger der kunne være en mulighed når både din svigerinde og hendes ex-mand føler ansvar for deres fælles hund er, at ex-manden kunne beholde hunden med dagplejehjælp eller luftehjælp fra din svigerinde..
Det er jo ikke så længe siden de to mennesker sammen har anskaffet sig den HELT uskyldige hund, så jeg synes altså ikke, at det er for meget at de gør sig lidt umage for fortsat at deles om ansvaret. Tænk, hvis det var et barn... Ville de så også have bortadopteret det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 18:12

B_P jeg syntes bestemt, at det er det rigtige, at forsøge, at finde et godt hjem til hunden.
Aflivning kan være nødvendigt ved sygdom og alvorlige adfærdsproblemer, men det er uigenkaldeligt og jeg syntes at det må være sidste løsning.
Jeg ville ønske, at jeg selv kunne hjælpe,men jeg har en stor hund i forvejen og har lige fået en kattemor med killinger fra et katteinternat så jeg kan ikke overkomme mere.

Held og lykke med jagten på et internat eller endnu bedre en ny familie til hunden.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 18:23

For lige at ridse situationen op:

HUNDEN SKAL VÆK INGEN AF DEM KAN HAVE DEM MED

DER ER TILSYNELADENDE INGEN INTERNATER DER HAR PLADS

VI LEDER EFTER ET GODT HJEM TIL DEN

Det er selvfølgelig dejligt at se, at så mange mennesker har en mening og vil komme med gode råd, men tro mig når jeg siger at alt er overvejet, og mulighederne er som skitseret, så hvis der er nogle der kan hælpe med det hører vi gerne nærmere, og de af jer der skriver for at vise hvor meget i ved, og hvor meget i har prøvet kan vi kun sige tak, men vil i ikke nok lade være med at gøre tråden mere uoverskuelig end den er i forvejen

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 19:09

Tak for svaret KSGP.

Og tak for hjælpen alle jer andre, Kylie har fået et hjem, som vi tror og håber vil være et godt sted for hende.

En familie med børn som kan give hende lidt udfordring og som kender til typen og temperamentet

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 01-12-04 21:22

dejligt at høre

KSGP