/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Strelluf Støver
Fra : nitzy
Vist : 1778 gange
100 point
Dato : 24-11-04 15:10

Hej alle :) .. Håber virkelig i kan hjælpe mig .. Jeg har søgt forgæves på nettet efter hvalpe af racen Strelluf Støver. På siden www.danskstoeverklub.dk mailede jeg til en derfra.. men han skrev at der ikke var nogle hvalpe af racen i Dk lige pt. men nu har jeg ventet i et halvt år og der er stadig ingen hvalpe fra racen .. nogle der kender nogle der har hvalpe af racen? .. eller kender nogle opdrættere i udlandet?(tyskland sverige?) .. har haft en af samme race før..

// Tina \\

Kommentar
Fra : akle

Dato : 24-11-04 15:32

Hvis du ikke allerede har gjort det, så forhør dig hos Dansk Kennel Klub. De har mange forbindelser, også til udlandet.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-11-04 15:58

Det eneste jeg kan bidrage med, er at i Sverige hedder den Dreveren

Kommentar
Fra : birgitbock

Dato : 24-11-04 17:40

Tja jeg ville søge på internettet-gogle -alle lande så kommer der noget eller hvis man kan ? hunderegisteret

prøv

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 24-11-04 17:40

Du må tilbage til din kilde. Det er i specialklubben du kan få den relevante information.
I så lille en race vil evt. ejere her i landet kende mulige ejerskaber udenlands.
Go' jagt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-11-04 17:43
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-11-04 17:59
Kommentar
Fra : birgitbock

Dato : 24-11-04 20:03

Resultatsider: 1
1. TILBUDET.DK - HUNDERACER, DOG BREEDS, HUNDERASSEN, RACES DE CHIENS, RASY PSÓW
...Stabijhoun Staffordshire bullterrier Storpuddel Strelluf støver Sussex spaniel...
www.tilbudet.dk/hunderacer.htm - 66.27k - Oct 28, 2004 21:29:36
Resultatsider: 1