/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech (Musik)
Fra : amc
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 24-11-04 11:25

Når jeg trykker på Play knappen på mit tastatur så starter Realplayer op kan man ikke lave det om så Windows media player stater op

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-04 11:26

jo

Kommentar
Fra : amc

Dato : 24-11-04 11:29

MEN hvordan

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-04 11:33

hvilken type??
hvis der er en tast "fjernbetjening" så får du forskellige muligheder div. afspillere
eller start/programmer/logitech/itouch genvejstaster

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-11-04 12:00

Er det ikke et spørgsmål, om at sætte Media Player som standard afspiller ?
Højreklik på en musikfil, vælg Åbn Med - Vælg program - Mediaplayer og hak af i "Brug altid det valgte program til at åbne denne filtype"
Gambrinus

Kommentar
Fra : amc

Dato : 24-11-04 12:12

Nu starter den slet ikke noget op

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-11-04 12:16

Hvilket program starter op, hvis du dobbeltklikker på en musikfil ?
Har du installeret drivere/programmer til dit keyboard ?
gambrinus

Kommentar
Fra : amc

Dato : 24-11-04 12:24

Windwos media player...ja jeg har den nyeste driver

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 60 point
Dato : 24-11-04 12:31

Dit Logitech tastatur/mus program skal jo være startet op. Ikonet vises nederst til højre i proceslinien.
Højreklik på ikonet nederst i højre hjørne og vælg muse og tastaturindstillinger.
Her kan du vælge hvilken funktion, diverse taster skal have.
Sådan gøres det på mit Logitech MX tastatur.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 04-01-05 12:32

Tak for svaret Gambrinus.