/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzuki k50 vil ikk starte...
Fra : holm900
Vist : 455 gange
20 point
Dato : 22-11-04 19:18

hej har en k50 som som jeg lige har sat 8,5 hk på og har kun kørt med det i en uge og så ville den lige pludselig ikk sarte mere... jeg har skiftede tændspole men den gnister stadig ikk... og kan ikk få svinghjulet af... og kan ikk finde en svinghjuls aftrækker... ved du hvor man ka få en henne.. hjælp mig.. glæder mig virkelig meget til at komme ud at køre på den igen for den køre som en DRØM... og er mega vild...

venlig hilsen kristian....

Kommentar
Fra : Onkel_Dichael

Dato : 22-11-04 19:46

du kan købe alt du skal bruge hos thansen de har både svinghjuls aftrækker og nye tændings komponenter for hvis det ikke hjalp at skifte tændspolen er det jo de strømgivende komponenter det er galt med.

Kommentar
Fra : Johnnymail

Dato : 23-11-04 09:51

prøg som sagt thansen de har aftrækkere til det et godt råd prøv et andet tændrør måske er dit tændrør for varmt ( glødetal ) og derfor smeltet over inden i ... ned af er det varmere og op ad koldere fx et bp4 er godt til en lovlig knallert og bp7 er godt til ulovlige det er koldere