/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
marie frank
Fra : xtx
Vist : 1254 gange
240 point
Dato : 16-11-04 18:34

hey!
Jeg savner meget nogle akkorder/tabs til marie franks sang you say (sangen er fra ancient pleasures)..
mvh xtx

Kommentar
Fra : 080482

Dato : 17-11-04 10:38

Kan give dig bas tabs, hvis du ønsker det??

mvh anders

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 17-11-04 18:30

du må gerne give mig dem.. men jeg er mest ude efter noget til en guitar..

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 26-11-04 11:35

hey,

www.mxtabs.net eller www.ultimate-guitar.com kan du måske finde den, men ellers er det bedste råd at søge efter den på www.google.com

- REAKTOR14

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 27-11-04 09:25

hey...
nu har jeg prøvet adresserne (og mange andre).. men intet synes at virke..

mvh xtx

Accepteret svar
Fra : REAKTOR14

Modtaget 240 point
Dato : 28-11-04 00:19

hey,

jeg har siddet og søgt efter den, og der er bare ingen resultater uanset hvad jeg gør......
måske findes den bare ik' lige på nettet, men så må du jo selv lytte den af

- REAKTOR14

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 28-11-04 14:21

netop.. jeg har gjort det samme.. jeg plejer bare at være så tonedøv til at lytte af...
håbede der var nogen som alligevel havde den på deres computer.. eller vidste der fandtes en bog med akkorderne i..

Kommentar
Fra : jcfasthand

Dato : 08-12-04 22:51

hej her er en sang
mvh
Jakob

Save A Little Love
By: Marie Frank / Arr: Jakob Christensen

Orig. Capo.: 2 = F# dur

Intro.:   A | H | Abm | Aadd9 | X2

Verse 1:
A H Abm Aadd9
I'll draw the curtains on a day gone by
A H Abm Aadd9
I'll keep my shades on when I'm in bed at night

Pre Chorus:
Esus4 H Abm Aadd9
'Cause when ever I lay down my guard I find
Esus4 H Abm Aadd9
I'm invaded by people who rob me blind

Verse 1:
I won't be as generous as I was before
Too little left to go around once more

Pre Choru:
I've been blowing it all being far to kind
I just opened my heart and they bled me dry

Chorus:
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time

Verse 1:
I won't get a sample without a sell by date
I'm low on stock and it is far too late

Pre Chorus:
To reclaim what was taken before my eyes
All the goods have been damaged and now I find

Chorus:
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time

Bridge:
Abm F#
A stab through the heart
Abm F# Aadd9
And the sap trickles out of the bear
Abm F#
Just get me a band-aid
Abm F# Aadd9
I'm perfectly happy in here

Verse 1:
Da da da...
Sha na na

Pre Chorus:
Whenever I lay down my guard I find
I'm invaded by people who rob me blind

Chorus/Outro:
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time
A H Abm Aadd9
I'll save a little love for myself this time

Aadd9 = Asus2 = x02420 eller x02200
Esus4 = 022200

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:53

Gå ind på www.bib.dk - vælg Musiksøg - Noder o.s.v. findes den, findes den der. Nok ikke som Tab's men måske som noder og/eller akkorder. Så kan du låne den på biblioteket.
Hilsen Arne

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 10-02-05 19:51

.. nu har jeg været inde og se på det.. det gav ikke rigtig pote.. så jeg giver op og lukker spørgsmålet.. ;(

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 18:23

xtx - Du siger at du lukker spørgsmålet, men gør det ikke.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 18:27

Vi er flere der har prøvet at hjælpe dig. Dine point er allerede tabt, så hvis du lukker spørgsmålet som ovenfor beskrevet, er der en der får glæde af dem.

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 19-03-05 18:30

hov.. det må i undskylde.. jeg troede jeg havde lukket det..
nu gør jeg det ordentligt

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 19-03-05 18:31

Tak for svaret REAKTOR14.