/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs igen igen...
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 401 gange
10 point
Dato : 16-11-04 12:20

det der hedder Monitors i cs... hvad er det helt præcist..??? jeg har li geninstaleret mit cs, og nu når jeg går ind i "monitors" så ligner det at den står og opdaterer HL.

der står:

Game: Half-Life status: 230.5kb amount acquired:82%

nogen ide om hva der sker..? jeg ka ik rigtig finde nogle servere, og jeg lagger når jeg endelig kommer ind, for det tår 30sec, at hente security module....

Kommentar
Fra : Drystin

Dato : 16-11-04 13:39

Steam / HL Half life, søger og updatere dit spil engang imellem, det som monitor viser er hvad dit steam program bruger af netværks resourser hvad den er ved at update osv.

I dette tilfælde er den ved at update half-life altså HL og den er 82% færdig.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 16-11-04 14:22

Som det står ovenover, er du ved at få installeret Half life. Grunden til du ikke kan finde nogle sever er at du skal have half life for at kunne spille cs. Men når den har hentet half life og cs kan du finde server..

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 16-11-04 14:24

Din pc, bruger forbindelsen til at downloade spillet og derfor lagger det når du spiller.
Når det hele r hentet virker det fint. men husk at kigge efter Monitors, hvis den arbejder der, lagger dit cs højestsansygnligt..