/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS... HMM...
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 419 gange
30 point
Dato : 15-11-04 23:28

hej...

jeg har li geninstaleret mit cs... nu pinger jeg vildt højt når jeg kommer ind, og det tar minimum 30sec om at hente security modul... jeg har 256k og det plejer at køre perfekt... jeg ka heller ik rigtig finde nogle servere... hjæææææææælp...!

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 16-11-04 00:45

om igen og køb dig en bedre forbindelse. se tiscali

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-11-04 00:52

Det lyder ikke til at være langsomt med den forbindelse der.

Men prøv at højre klikke på iconet steam nede i værktøjslinien. Tryk så på settings derefter internet. Og sæt din hastighed til T1.

Den kan gå hen og hjælpe.

Har ikke selv erfaringer med det. Men har hørt det og min står på T1. og er omkring 15 sec om at hente security modul. Og jeg har 2mb forbindelse.

Det har også noget at sige hvilke servere du logger på. Ved UK2.net er vildt langsomme

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 16-11-04 11:23

nej nej nej... når jeg går ind i monitors, så sir den noget med at HL er ved at opdatere, og at den bruger ca. 65% af kapaciteten... ret underligt... sys jeg aldrig den har gjort før...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-11-04 20:39

HL??? Troede ikke du havde den inde... Men så gå ind i HL og tryk på Update. så må den da fortælle om der er nogle opdateringer.

Hvis du spiller steam behøver du ikke have HL installeret.