/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6100 <-> Outlook.
Fra : TGR
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 15-11-04 22:26

Er der nogen der kender til et (godt) program / metode til synkronisering mellem mobil (Nokia 6100) og sit Outlook (kalender, kontaktpers, osv.) ? (Nokia´s egen "PC Suite" har ikke kalender-delen ! )

Kommentar
Fra : TGR

Dato : 15-11-04 22:30

....Jeg har iøvrigt et IRDA link tilsluttet.

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 17-11-04 11:07

Ved du om der overhovedet findes sådan et program?!? Jeg har aldrig hørt om det...

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 17-11-04 22:48

Du kan godt synkronisere mellem Nokia 6100 og Outlook (inkl. kalenderdelen) med Nokia PC Suite. Du skal vælge programmet "Ny synkronisering", vælge at synkronisere med Outlook og derefter vælge de ønskede punkter på de enkelte faneblade, herunder vælge hvordan kalenderdelen skal synkroniseres. Sluttelig vælger du "Synkroniser nu" og de valgte data vil blive synkroniseret.