/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
"De utrolige",,com-spil..
Fra : malumse
Vist : 398 gange
300 point
Dato : 15-11-04 21:08

Hejsa
Prøver lige om der en en venlig person der kan hjælpe mig
Min søn har idag købt spillet " De utrolige"
Og ..glæden er jo ..STOR ....Men Men ....under installationen sker der et problem !!
Jeg kommer godt nok frem til, hvor jeg skal trykke "start spil"
Men ...så kommer denne mystiske besked.
INCPC.EXE.................................HAr fundet en fejl og afsluttes..
Hvad pokker....går det så ...lige ud på???????
Uhhhhhhhhh..Vi vil blive glade hvis der en , der kan hjælpe

Malumse-Mikkel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:18

Det er jo selve den fil der starter spillet!! Jeg ville afinstallere, genstarte, og installere spillet igen!

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:20

øh...nå...er...det!!!
Men Men ...det har jeg prøvet .altså at afinstalll.........genstarte...og installere igen ..

Men problemet er det samme!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:22

Hvad siger fejlmeddelelsen nøjagtig? Er der mere end det du har skrevet allerede?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:22

der er noget galt med filen incpc.exe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:25

http://gcw.planetsilicon.co.uk/games/pc_the_incredibles.shtml

Der er noget galt med spillet, download dennne pathc

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:26

Nåh!! Det er en kopi af spillet du har?

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:28

ej...nej....da..........
Jeg har lige været i Kvickly og købe det til 399..kroner
Jo...den skriver en del ..mere,,,,(som fejl)
Men det er en masse..."volapyk" ..som jeg ikke fatter en meter af !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:31

Kunne du poste det? Det er muligvis ikke volapyk for andre!
Nej jeg misforstod fordi jeg havde været inde på samme side som trinethk! Du kunne jo downloade fra det link han/hun sendte og så se om det virker!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:32

Og hvis det virker giv points til ham/hende

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:33

under index (står med gult) hent de 2 øverste tilbud.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:34

tedd> Ham/Hende....Trine er da et pige navn :P

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:34

det den ..bl.a....skriver mere.......Når den fortæller , at der er en fejl...:
Noget om , at der er oprettet en fejlrapport..
Fejlrapporten indeholder følgende filer..
Og så står der..
C:/ Docome/ (mit navn)/LOKALE/TEMP/appcom.txt

Giver det nogen mening????

Og tak fordi ...i gider svarer mig

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:36

OK...Prøver...lige... Trine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:37

Var ikke helt sikker Trinethk Men var lidt på sporet
Ja den appcom.txt kan du sende den ind, malumse?

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:47

ja ,,,ja ...den kan jeg godt sende,,,ind..og så er ....det at der kommer...en....laaaaaaaaaaaaaaaaaaaamg forklaring ..om ..både det ene og det andet !!!...Mindst 3 kilometer lang forklaring

Og ..Trine...jeg loader...på livet løs

Malumse

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:47

det er en fejlrapport, og txt betyder at det er et tesktdokument. dvs ingen konkret fil altså
C:/ Docome/ (mit navn)/LOKALE/TEMP/appcom.txt
er vejen til tekstdokumentet/fejlrapporten som gemmes

(møg kandu, jeg ryger af, og den er så længe om at logge mig på igen...fnys)

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 21:50

Nå--Okay ....Trine...
Så den skal jeg ind og slette??

Øhhh....er ikke lige en ...ørn ...til det ...der med computer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:51

Følger bare med her! Det går jo godt

Nej du skal åbne filen og sende teksten ind!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 21:55

nej, den er ligegyldig

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:03

hvordan går det ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:03

ok det her er skide ligegyldigt C:/ Docome/ (mit navn)/LOKALE/TEMP/appcom.txt GLEM DET!

De to filer du kan hente her under index http://gcw.planetsilicon.co.uk/games/pc_the_incredibles.shtml HENT DEM

de to filer du så har hentet skal bytte plads med disse filer
<spilmappen/gamedir>\LAUNCHER.EXE
&
<Spilamppen/GameDir>\GAME\INCPC.EXE

Så sku det fandme virke. Og glem alt det med at sende fejl ind osv, det kan bruges til NADA

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:04

Hvis det ikke virker, kontakt admin på www.thuroe-minigolf.dk

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 22:07

ja...nu har jeg sendt ...ind.....10 gange ..og det hjælper ikke noget ....

Det ser....sgu...lidt håbløst ,,,ud lige nu ..

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 22:10

...øhhhh..bytte plads...Ja...........Hvordan ...er det lige jeg gør det ???

Uhhhhhhhhhhh..Du er en tålmodig kvinde...Trine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 22:14

åbn teksten i notepad! Marker teksten og kopier, og sæt den ind som kommentar her!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:17

du bytter plads ved at copiere de filer du har downloadet, og så sætte dem ind i den mappe hvor de originale filer ligger, så spørger den selv om du vil erstatte filerne.
De originale filer ligger i spilmappen, som sandsynligvis er et sted under program files på c drevet. FIND FØRST DE FILER; OG ERSTAT DEM MED DE NYE; VED AT COPIERE DE NYE IND I SAMME MAPPE!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 22:20

Højre klik på spil ikonet på skrivebordet, gå ind under egenskaber og tryk på Find placering

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:22

kmalumse> jeg syntes jo det er meget sjovt at svare :)
og har tit selv prb. med noget, og håber at andre også gider bruge lidt tid i ny og næ ;)

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 310 point
Dato : 15-11-04 22:27

Forresten har du fået hentet de to filer?

http://gcw.planetsilicon.co.uk/games/dl.php?d=2004&f=egc-tinc!rar

http://dl.xboxtarget.com/?d=2004&f=ind-tinc!rar

Det er rar filer, så de skal pakkes ud før du kan bruge dem. DVS de kan ikke bytte plads med de andre filer før du ahr pakket dem ud, har du det?

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 22:30

Hej ,,,

Ja.....Ok...nu ser det ud til, at det nærmer sig en afslutning !!
Jeg tør simpelthen ---ikke røre mere...ved....den her computer ..

Men nu har jeg fået en masse...oplysninger....Og det er ..jeg MEGET glad for....
Men jeg lader...min mand om ,,resten ....Er bange for ..jeg ....for slettet ..ALT for meget
Jeg giver selvfølgelig nærmere besked imorgen , om vi har fået det til, at kører..

TUSINDE TAK ...til jer begge.........
KAn jo desværre kun give den ene af jer pointene....

Godkendelse af svar
Fra : malumse

Dato : 15-11-04 22:32

Tak for svaret Trinethk.

Ja Ja...der er hentet........Og pakket ud

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 15-11-04 22:35

gør det lige kort så!

Hent de her to filer:

http://gcw.planetsilicon.co.uk/games/dl.php?d=2004&f=egc-tinc!rar

http://dl.xboxtarget.com/?d=2004&f=ind-tinc!rar

Pak dem ud af winrar, spørg hvis du ikke ved hvordan!

Når de er udpakket har du to stk filer.

Disse to filer skal du kopiere

og så sætte dem ind i mappen hvor de originale filer ligger, de ligger i en mappe på dit c drev, under program files.

Så spørger computeren om filerne skal erstattes, og det siger du JA til.

begfter burde spillet virke!

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 17-11-04 08:59

Hejsa

Skylder....lige en besked!!!!

Vi har IKKE fået spillet til, at virke...
Mystisk........
Malumse

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 17-11-04 21:31

Hejsa....

Ja---så...er...det opklaret ...Hvorfor spillet IKKE virker...................Com...er for lille
Surt.......
Så vil jeg da håbe kvickly vil give pengene retur!!!
Malumse

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 17-11-04 22:03

Eller....her kommer så en rettelse....
Det er ikke com ...der er for lille!!
Spillet kræver,,,800 MHz...min er 1800
Spillet kræver256 Mb Ram....Det har jeg !!
og windows xp....det har jeg også..

Det er så mit skærmkort...der...er....for lille
Men der står ingen steder, hvad det skal være på !!!
Svineri.....................Det finder...man først ud af , når spillet er pakket ud.......

Så...vil dæle...... håbe de giver mig pengene tilbage..

Malumse...

Kommentar
Fra : Svedsen

Dato : 23-03-05 13:08

Prøv At Downloade en NO-CD Til Spillet På http:\\www.gamecopyworld.com