/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar (musik til solo'er)
Fra : HeavyC
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 14-11-04 23:44

Hej jeg er en dreng som holder meget af at spille guitar, og nu er jeg begyndt at gå meget op i solo'er.
Jeg kan de forskellige gode skala til at inprovisere med, og jeg har inproviseret noget, som jeg synes er blevet godt.
Nu synes jeg bare det er ved at være lidt trist kun at kunne hører solo'en, så derfor vill jeg spørge om der nogen som ved
hvor man evt. kan downloade forskellige numre, hvor man kan få lov til at lege med det man har fundet på.

Jeg søger noget blues argtig noget, og helt uden deres solo'er og ingen vokaler. Håber i kan hjælpe mig,
og på forhånd tak

Hilsen HeavyC.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-11-04 23:47

Har jeg ikke forstand på men der er rigtig meget.
prøv http://www.google.dk/search?hl=da&q=chord&meta=

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 14-11-04 23:52

Der ligger 1.00000000000000000000000000000000000000 midifiler på nettet, du skal bare bruge et guitar program "Cakewalk" til at spille efter.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-04 01:03
Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 15-11-04 12:55

Ved du hvor jeg får fat på det (cakewalk) ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-04 18:44
Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 23:08

hey,

når jeg øver solo'er laver jeg somregel et eller andet stryger arrangement i programmet Fruity Loops, som jeg så spiller henover.......
programmet egner sig dog bedst til techno, så jeg vil nok anbefale at du fandt dig et mere egnet program til den slags......
men ellers så spil solo over alt det musik du hører (jeg spiller nogen gange over musik'en i reklamer, når jeg spiller mens jeg ser tv)

jep.......

- REAKTOR14