/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Våd NOKIA 3310
Fra : aliceole
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 02-08-02 21:29

Jeg var ude ved min båd i WADERS gik så i en rende og fik vand i waders så det rendte fra brystet ned til mine tæer. Så mobilos blev kun fugtig den lød mærkeligt. Nokia ville ikke dække under garantien. Så nu ville jeg høre om der er nogle der ligger inde med nogle print til nokia 3310 samt en højtaler eller hvad vi skal kalde det der lyden kommer fra en lille gummi dims på siden. Skriv gerne hvis du ligger inde med stumper.

Hilsen. Ole.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-08-02 21:56

Vi var sidste sommer på kano tur, og min svigerfar og svigermor kæntrede, og mobilos røg i vandet
Da de kom hjem tog min svigerfar og smed sin 3210 i ovnen på 50 grader (hvor lang tid kan jeg ikke huske, men jeg mener det var i 1½ time) hvorefter den duede igen....
Og han har den stadig

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-08-02 01:14

bare lige en oplysning fra teleservice, hvis de får en vandskadet telefon ind, smider de den væk, de er nemlig næsten umulige at lave..ep din svigerfar har dæleme været heldig:)

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 03-08-02 08:44

Det var ikke min svigerfar men en person som dig der var inde og kikke. Den har været til rep. og kom tilbage uden at være lavet de skrev den var vand skadet, og så var der ingen garanti. Det er kun den lille højtaler eller hvad den kaldes den er nederst i venstre side har en gummi kant rundt. Så ligger du inde med nogle dele til nokia3310 eller kender nogle adresser hvor stumper kan fåes bedes du skrive til mig.
Vh. Ole Thomsen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-08-02 10:34

hehe..nejnej...det med svigerfader var ment til e.p som skrev en kommentar, ikke til dig aliceole

Accepteret svar
Fra : StefanNeess

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-02 14:05

Prøv med enten en hårtører
eller en tur i ovnen...

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 04-08-02 15:01

Det de kalder microfon hos thansen.dk gad vide om det er både microfon og højtaler i samme enhed?. ja jeg ved det ikke. Printet ser lidt ud som det har været lidt vådt. Og jeg kunne godt tænke mig at vide om den tast hvor* er på printet skal se ud som der mangler noget print bane inde i midten. Og har nogle af jer derude prøvet at skifte dele i jeres Nokia 3310.
Vh. Ole.