/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vinduesoprulhåndtag huyndai
Fra : carlsen6
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 02-08-02 17:54

hvem ved hvordan jeg får rude oprul håndtaget af, det skal af på grund af at det kammer over, der er ingen låseclips, som på mange andre biler

Accepteret svar
Fra : valin

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-02 18:33

CHECK OM DER IKKE SIDDER EN LISTE OVEN PÅ SELVE HÅNDTAGET. DET GØR DER PÅ DE FLESTE, SÅ KAN DU FORSIGTIGT MED EN SKRUETRÆKKER VRIKKE DEN AF OG NEDENUNDER, SKULLE DER MEGET GERNE SIDDE EN SKRUE DER HOLDER SELVE HÅNDTAGET PÅ PLADS. DET KAN VÆRE DET ER DEN DER ER GÅET LØS, DERFOR KAMMER DEN OVER. HÅBER DU FINDER UD AF DET.!
HILSEN VALIN

Kommentar
Fra : madskaae1

Dato : 03-08-02 11:59

Hvis der ikke skulle sidde en eller anden form for liste ovenpå håndtaget, så er der også den mulighed, at håndtaget er clipset på med en såkaldt hestesko-lås, men det er måske den du selv er inde på? Hvis ikke, så tages den nemmest af med en lille hjemmelavet krog af ståltråd. En sidste mulighed er at håndtaget er lige til at flå af!! Det lyder lidt voldsomt, men visse franske biler har det på denne måde. Der skal altså bare trækkes til udad.
Men jeg tror nu ikke det har noget på sig at det kun er håndtaget der takker over. For mig at høre, så lyder det mere som om det er selve mekanismen der er itu, og så er der kun et at gøre, og det er at købe en ny.

Hilsen Mads

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 03-08-02 12:45

prøver de forskellige svar af og vender tilbage,det drejer sig om en accent fra 97, det kan måske hjælpe,svarer tilbage i løbet af næste uge (32)

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 06-08-02 12:33

svar og tak for hjælp, det var sat fast med en hesteskolås,der skulle dog graves lidt efter den,men det lykkedes med en tang,uden at ødelægge beklædningen,det var wiretrækket der var slidt over,250,- ved en hugger,så nu virker det igen

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 06-08-02 12:33

svar og tak for hjælp, det var sat fast med en hesteskolås,der skulle dog graves lidt efter den,men det lykkedes med en tang,uden at ødelægge beklædningen,det var wiretrækket der var slidt over,250,- ved en hugger,så nu virker det igen