/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik fra tv reklame
Fra : RuneBadune
Vist : 704 gange
150 point
Dato : 14-11-04 11:23

I øjeblikket kører der en reklame i tv og musikken hertil vil jeg gerne have navn på!

I reklamen ser man en masse ting ligge udenfor (smidt ud, bl.a. et tv i en baggård) og konklusionen i reklamen er "sæt hellere penge i fast ejendom". Jeg mener det er Nykredit eller nogen i den stil der har lavet den...

Jeps

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-04 11:53

Hej Jeps

Kandu ikke lige fortælle hvilken kanal reklamen bli'r sendt på?

Accepteret svar
Fra : Fox_dk

Modtaget 150 point
Dato : 14-11-04 12:18
Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 14-11-04 18:16

touhe!

Ok teddybears stockholm - alma... jeg giver point til den der kan give de bedste navne på grupper der laver musik i samme stil (hva hedder den stil i øvrigt? ambient?).. Jeg er begyndt at messe lidt i den genre, hører også air, massive attack, st. germain... Det nice...

aight

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 14-11-04 18:22

det kan godt være det er lidt lusket at stille flere spørgsmål men det første jeg stillede er ikke direkte blevet stillet bare henvist! og det kostede sgu 5 point! :)

Kommentar
Fra : 080482

Dato : 15-11-04 12:04

Reklamen kører på tv2 og det er en reklame for BRF-kredit. Fed musik ja, men ved heller ikke lige hvor den er fra... Ved bare det er på TV2:)

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 15-01-05 12:53

Jeg har "down on the corner" fra 7-eleven reklamen hvis det er noget

jeg kan maile den til dig eller oz så tjek min hjemmeside www.fodboldsitet.webbyen.dk jeg kan sætte den der så kan du få den...

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 15-01-05 12:58

!obs!
Jeg kan ikke have så storer filer på min hjemmeside.....men kan maile den

Godkendelse af svar
Fra : RuneBadune

Dato : 21-02-06 23:42

Tak for svaret Fox_dk.