/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Værdier (MB) af gamle Edo-ram?
Fra : Chrillemand
Vist : 557 gange
48 point
Dato : 13-11-04 16:41

Hej...

Jeg en stak edoram, som jeg ikke kan fionde værdien på, evt andre data... nogle der ved hvor jeg kan finde det?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 13-11-04 16:43

Stik dem enkeltvis i en maskine der håndterer Edo ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 16:47

Gamle IBM'er eks. 330 håndterer EDO-ram.
Nogle comp skal have to ens ad gangen.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 20:12

Et sidestik---Hva ska du med dem??

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 14-11-04 22:04

Det er jo det, jeg har ikke en noget jeg kan teste dem i... Derfor spørger jeg. Men det er ikke nogle bud på hvordan jeg ellers kan finde ud af det.

Og grunden til at jeg vil vide det er, så jeg kan sætte dem på den blå avis så jeg kan sælge dem...

Er du interesseret fjante?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 22:34

Næh,Edo Ram må du sælge til Ulandene

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 15-11-04 14:12

hvordan kommer i kontakt me ulandene?

Hvorfor spørger du hvad jeg skal med dem? Undrer du dig over jeg har sådan nogle?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 23-11-04 13:53

na, det er der ikke noget at gøre ved.... hvad med producenterne. Har de ikke oplysninger på dem?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 23-11-04 13:56

Nogle der vil tjene 41 point?

Jeg har et ubesvaret spg uden indlæg, men jeg har fundet løsningen selv, så jeg har tænkt mig at give de point til den første der sender et indlæg... http://www.kandu.dk/dk/spg/53015

Håber det virker. Eller handler det om Zalman Fancontroller...

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 04-01-05 15:31

to late, hehe var ikke opmærksom på mange kunne slette spørgsmålet....