/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
egne mp3 som ringetone på NEC e616v ??
Fra : Lifeform
Vist : 311 gange
216 point
Dato : 13-11-04 15:48

Hvordan får jeg det til at virke ?
Jeg har hørt at man kunne det .. men kan ikke få det til at funge på min NEC e616v

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-04 16:09

Du kan ikke bruge mp3 som ringetone men bliver det lavet om til midi så kan du.
Jeg har ikke prøvet nogen af disse programmer, som mest er prøveudgaver.
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=midi&tg=dl-20

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 13-11-04 16:26

ok .. jeg mente bare at man også kunne bruge korte mp3/wma filer som ringetone.
Jeg har også prøvet med midi filer... men jeg kan ikke gemme dem det korrekt sted så jeg også kan bruge dem som ringetoner

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 16:49

Tja - jeg ved ikke hvordan du lægger dem ind i tlf. - jeg ved bare at det skal være midi.

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 20-11-04 06:27

Husk de må ikke være større end 20Kb ellers virker det ikke, det er iøvrigt også nok da den kun bruger de første 30 sek. af den

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 20-11-04 12:52

Hola Hvor skal de gemmes på mobilen ?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 21-11-04 06:29

Du kan konvertere filer fra mp3>midi med dette

http://www.intelliscore.net/download.html

og ligger dem bare i div. f.eks. med filetransfer