/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kan man redigere i MP3 filer?
Fra : Franksp
Vist : 566 gange
11 point
Dato : 13-11-04 00:06

Er der nogen der ved om der findes et program til at redigere i MP3 filer?

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 13-11-04 00:58

Hej

Prøv denne side:

http://www.handyarchive.com/free/mp3-trim/

Mvh

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 13-11-04 01:01

Hey.

Jeg har brugt dette program, feks. da jeg skulle redigere de første 15 væk fra en mp3-fil.
Det er kun en trial - men lur mig om du ikke kan bruge det alligevel.

http://audioedit.mystikmedia.com/download.html

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 13-11-04 18:14

Nero burner kan gøre det..

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 13-11-04 19:29

Hey. Jeg redigerer ofte musik på computer hvor jeg uhæmmet mixer både en og flere tracks ad gangen. Jeg bruger programmet Acid og det fungerer meget godt man har et rigtig godt overblik. Man skal dog konvertere mp3 om til wav men til gengæld kan man få professionelle resultater...

-Rune

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-11-04 22:58

Det jegb har brug for, ar at fjerne (f.eks. tale imellem musiken). Helt præcis. Jeg har eb CD med fuglestemmer, hvor der efter fuglens sang, kommer en kommentar i tale. Det er dem kommentar, jeg gerne vil kunne slette.

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 19-11-04 22:54

hey,

jeg mener at programmet Cool Edit kan gøre det (men er ikke helt sikker!)

jeg har ikke kunne finde nogen download side til det endnu, men jeg kan da anbefale at du prøver at søge på www.google.com

- REAKTOR14

Accepteret svar
Fra : RuneBadune

Modtaget 11 point
Dato : 21-11-04 16:31

Lav filen om til wav og rediger det i sound recorder (ligger i windows: start - programmer - tilbehør - underholdning). Det er et ret lousy program men når du kun skal klippe noget lyd fra er det tilstrækkeligt

Rune

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 03-01-06 11:52

Tak for svaret RuneBadune.