/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til GTA2
Fra : Harbo21
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 01-08-02 16:10

Hejsa..
Jeg håber at der en som kan hjælpe mig, vi er to som skal til at spille, GTA2 mod
hinanden, men ved ikke hvordan vi skal finde hinanden i network.
Vi har to computer i samme rum,,
Håber i kan hjælpe mig rigtig hurtig, fordi vi skal spille nu.....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-08-02 16:42

hmm man siger ellers herinde at du er altvidende ?

Kommentar
Fra : EL_Damus

Dato : 02-08-02 07:11

jeg har et svar. det er fordi at spillets udbyder ikke har sat network playing i spillet. før spillet udkom snakkede man så meget om hvor godt network playing ville være forbederet. Men da det så udkom havde de skrottet network playing.
Det er der for at ingen ikke en gang mig som også har spillet kan spille over network.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 02-08-02 09:40

til EL_Damus.....

det er GTA3, det harbo spørg om der GTA2...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-08-02 11:55

Hej Harbo,

hvilken version bruger i af Windows?
Hvordan har i koblet computerne sammen?

har i installeret NetBeui og IPX protokollerne?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : EL_Damus

Dato : 02-08-02 12:31

okay det havde jeg ikke lige set. men mutiplayer funktionen skal ligge sammen med de andre filer i den mappe hvor GTA2 er. Jeg skal der ligge en fil der gør det muligt at spille over lan. jeg kan ikke lige helt huske om der også er en funktion i spillet, det mener jeg ikke der er. filens navn kan jeg heller ikke huske, men den var ikke svær at finde da jeg skulle spille over lan.

Accepteret svar
Fra : valin

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-02 16:12

Husk at tilføje ipx tallene rigtigt, så i har to matchende værdier.
Ellers kan i ikke finde hinanden..!!!!!
Det er et evigt tilbage vendende problem, især hvis den ene har formateret og genstartet. Så glemmer man ofte at få sat de rigtige værdier ind igen.!
Håber i får gang i spillet.

Kommentar
Fra : the_zonkiller

Dato : 21-12-02 19:56

hej alle på kandu.dk