/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CM4-crack..?
Fra : Stronzo
Vist : 221 gange
15 point
Dato : 10-11-04 12:59

Hey alle..

Er der en af jer, der kigger, som kan give
nogle forslag til hvor man kan finde en såkaldt
'No-CD' til CM4..!

På forhånd tak!

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-11-04 16:27

Det er muligt, men CM4, er det Colin McRae Rally 2004?

Så prøv www.gamecopyworld.com og vælg en online mirror, og så "Enter" og ude i højre side finder du "game Index" og der kan du finde dit spil... hvis det er et spil...?

M.v.h. Chrille

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 10-11-04 16:43

Chrillemand Colin McRae Rally's forkortelse er: CMR 04..

CM4 er Championship Manager!!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 10-11-04 16:54

Men det hjalp ikke med GameCopyWorld! -->

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-11-04 17:58

Hvad version kører du?

Men ikke for noget, men gamecopyworld har altså nogen liggende til CM4... Spørgsmålet er bare om det er den rigtige version?
En "Fixed Exe" er nogle gange også nok til at spille uden cd...

Ellers kan du også lave en "image-fil" og hente en "Fixed-Image-fil"! også på gamecopyworld... tror du skal lede lidt bedre, for det er ikke noget prblem for mig at finde det...!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 10-11-04 18:31

Jamen jeg kører 4.1.8 og når jeg downloader til den version kommer der et ikon frem, men når jeg klikker på den står der: 'Find programmet på liste' og 'Åbn med' og lige meget hjælper det, selvom jeg har prøvet at trykke på begge 'ting'..! Og hvad fanden er en 'image-fil', 'fixed-image-fil' og 'fixed exe' for noget?

Stronzo