/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
???
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 08-11-04 10:58

hvad er en italiensk...? og hvad går det ud på..?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-11-04 11:14

En massage for dem der virkelig vil nyde en lækker
massage. Den ultimative nydelse.Specielt egnet for kvinder og par. E.v.t. oplæring.
Italia afslapningsmassage er en sensuel form for massage som er til stor glæde for modtageren. Alle dele på kroppen bliver masseret.
Det specielle ved massagen, samt for at få den fulde nydelse af massagen er:- at begge parter er nøgne under massagen. Der vil forekomme en meget blid massage af de erogene zoner og kønsdele.(samleje vil ikke forekomme)
Italia massage er til meget stor nydelse og velvære for modtageren.
Italia massagen er også beregnet til at løsne spændinger hos kvinder, omkring
kønsdelene samt ballemusklerne, for at kunne nyde på en dejlig harmonisk og afslappet måde.
I underlivet ligger en basal lyst til livet og seksualiteten.
Det er den, som Italia massøren arbejder med

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-11-04 11:23

Tillæg

Sex i armhulen

Brian

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 08-11-04 13:53

Det passer ikke Mac.C_ThE_PiMp,briani er ude på at lokke dig til noget.Italiensk skal du holde dig fra,det er massage af en øst europæisk havnearbejder med et boldtræ,forstås på den måde ,at du er selvfølgelig spændt fast,da hun ikke forstår når du siger stop

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 08-11-04 13:57

Tillæg
Det gør Italieneren forresten heller ikke

Kommentar
Fra : 164028

Dato : 10-11-04 14:54

Sex i armhulen...

NASTY...

Men hva fanden, det er jo ikke mig der er klistret sammen bagefter:P