/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
RØG RINGE OG LIGNENDE
Fra : Fuckfisse
Vist : 2634 gange
50 point
Dato : 07-11-04 15:05

Hamløjsa der ude!!! nogle der har nogle tips til hvordan man laver bedre røgringe??? eller måske noget nyt med røg?:P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-04 15:29

Læg rigtig mange partisan søm ud og se hvem der først RYGER

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 07-11-04 15:37

På en knallert?!

Prøv at se den første Ringenes Herre film - det kan være Gandalf kan lære dig nogle tricks...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-11-04 17:01

.. Kolding lavede da et nyt "forsøg" i løbet af ugen !
/PG

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-11-04 17:59

Røg ringe ???

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 07-11-04 18:20

det sjoveste med røg er daa og lave kill-hits Det man ska gøre er at man ska skubbe røgen ud ligesom man gør med røgringe, men man ska bar skubbe en "klump" røg ud, som ik er in-haleret endnu, og så suge den ind igen... man ka bli ret sej til det... mig og mine venner lavet det konstant... os selvom cigaretten nogle gange er 2-farvet du kan også finde en video med nogle der viser det inde på www.muchosucko.com... bar søg efter "KILL HITS" der inde...

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 08-11-04 20:30

hehe yes mann... jamn tak for svarene...:P selvomjeg ikk li fik en ski u a den der msøm:Shehe........