/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
banner (postnuke)
Fra : rudik
Vist : 755 gange
47 point
Dato : 06-11-04 20:10

hej ...
jeg vil gerne have et banner ind fra danban.
der hvor postnukes banner er!

men problemet er at banbans banner er en scrips som ser sådan ud

<script type="text/javascript" src="http://dk.danban.com/ad/718f0fa687957a8fc9aa0f8ae21caeeb">

Hvordan gør jeg det?

www.rudik.dk

//rudik

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-11-04 20:55

Du indsætter bare koden.
Det er den rigtig kode du har men du mangler at afslutte koden med</scripts>
Så den kommer til og hede:
Kode
<script type="text/javascript" src="" target="_blank">http://dk.danban.com/ad/718f0fa687957a8fc9aa0f8ae21caeeb"></scripts>

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 57 point
Dato : 06-11-04 20:56

hmm den fuckede op den code der:
Den skal se sådan her ud:
<script type="text/javascript" src="" target="_blank">" target="_blank">http://dk.danban.com/ad/718f0fa687957a8fc9aa0f8ae21caeeb">

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 09:09

jeg afslutter også med </script>

kode:
<script type="text/javascript" src="http://dk.danban.com/ad/0dc5ff4caa278e6f7569a886afc4aff6">
</script>

men hvor skal jeg sætte det ind, for det virker da ikke under banner modulet

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 09:10

du kan se siden her www.rudik.dk

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 09:12

nej sludder sådan

<script type="text/javascript" src="" target="_blank">" target="_blank">http://dk.danban.com/ad/718f0fa687957a8fc9aa0f8ae21caeeb"> </script>

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 07-11-04 14:58

du har 1 formeget "target="_blank"> tjek også lige dine plinger
//anne

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 17:23

mine plinger?

hehe, hvad mener du? jeg er ikke en php munke

Men det er ikke min script jeg vil have rettet.
jeg vil bare vide hvor og hvordan jeg sætter den ind i mit postnuke system.
og den skal sættes ind aller øverst som et banner jo helst skal

//rudik :_P

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 07-11-04 18:08

plinger = " " eller ' '

hvis din syntaks er forkert er det lige meget, hvor du sætter scriptet ind. Men jeg vil mene at det skal sættes ind i en <div>som du styler til at stå der hvor du vil have scriptet.

//anne

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-11-04 18:11

Måske jeg kunne hjælpe hvis man kunne se din side :D

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 19:32

www.portal.rudik.dk

skifter lidt rundt

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 19:34

jo men ajohansen

det er jo ikke html
det hele er jo php

//rudik

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 07-11-04 19:36

OK jeg trækker mig

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-11-04 21:30

--> ajohansen
Jeg har heller ikke en pind forstand på php

og har ikke tid til at lære det

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 08-11-04 19:33

venter stadig på svar...

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 27-11-04 09:14

Tak for svaret Steffansteffan.

jeg har lavet en ny side, i en andet system . det hedder php-fusion og kan hentes på www.php-fusion.dk
Det er meget bruge velig,

fra 1 til 10 vil jeg give 8

            fordi mit post system ikke virker, men ellers virker det hele perfekt.

min side hedder www.rudik.dk
og det er et matrix tema jeg bruger.

//rudik