/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Wearyellow-Livestrong
Fra : taliskoko
Vist : 487 gange
150 point
Dato : 06-11-04 15:43

Hejsa.

Det gule armbånd som Lance Armstrong har lanceret som et støttemidel mod cancer, søger jeg et sted man kan købe dem. Jeg har prøvet Kræftens bekæmpelse, de har udsolgt.

Jeg ved der er den officielle site, men jeg vil lige prøve i DK først.

Nogen der ved hvor de findes med sikkerhed...?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-11-04 15:54

Der er vist desværre udsolgt på alle officielle salgssteder, jeg har set de bliver handlet på bl.a. QXL som samlerobjekter.

Man kan jo håbe at dem der sælger dem sender profitten videre

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 150 point
Dato : 06-07-05 18:14

bedre sent end aldrig, da du ikke har lukket spørgsmålet endnu. Du kan gå ind på www.google og skrive Wearyellow-Livestrong. Søg under danmark kun, så får du 43 eller 47 forskellige henvisninger til, hvor det kan købes i DK, bl.a ved 2 cykelhandlere i Kbh og Brian Holm

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-07-05 18:27

>vivi1959> Ja, det er egentligt noget sjusk jeg ikke har lukket, men det ende med jeg købte dem i USA, fordi alle andre i DK på dét tidspunkt ikke havde dem.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 06-07-05 18:47

Tak for svaret vivi1959.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 06-07-05 19:02

det var så lidt, taliskoko. det var da også kun fordi, at jeg synes det er horribelt med alle de ubesvarede spørgsmål