/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
nisser
Fra : nielspreus
Vist : 1512 gange
20 point
Dato : 06-11-04 14:31

Er der nogen som ved hvor man kan købe store `kravlenisser`i pap eller i karton, min. 50 cm høje til at sætte op på gavlen af huset til jul?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-11-04 15:48

Prøv Fredensborg indkøbscentral eller lign.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-04 17:36

Som nu hedder Panduro

Hvad med et sted, hvor de forhandler remedier til dekoration af butikker?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 06-11-04 17:49

kan de holde ude når det er pap.? Men jeg har selv haft købt store kravlenisser for år tilbage i en boghandel.
Hilsen Karen

Kommentar
Fra : ibenkh

Dato : 06-11-04 18:45

Ellers kunne man fotokopiere en "alm"-størrelse kravlenisse op i den størrelse, man ønsker. Og derefter skære den ud i træ og male den. Tror det ville holde bedre i vintervejret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-04 19:21

Eller lakere pappet med "udendørs" lak.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : eln

Dato : 08-11-04 21:11

jeg var til kræmmermarked i bramming i søndags (ligger uden for esbjerg) der
var der en stand der solgte de nisser du efterlyser i mange forskellige størrrelser
de var savet ud i tynd træ og malet var meget flotte

mvh.eln

Kommentar
Fra : nielspreus

Dato : 08-11-04 21:50

Hej eln. Det lyder jo rigtigt godt,meeen jeg bor jo på sjælland,så der jo lidt langt at køre,kan du ikke huske hvad de hedder? eller kunne jeg lokke dig til at undersøge det? hilsen Niels preus

Kommentar
Fra : eln

Dato : 08-11-04 22:02

i må da også have kræmmermarkeder på sjælland jeg tror ikke nisserne har et navn jeg så dem bare og kom til at tænke på dit spørgsmål bor selv langt fra bramming

mvh.eln