/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
X-men - X'er
Fra : DStruct
Vist : 778 gange
45 point
Dato : 30-07-02 15:03

hvor mange X'er der i hele filmen (døre, kostumer, gulve osv.)
og lad være med bare at skrive 197 eller sådan noget og tro jeg hopper på den
en smule bevis kræves sQ

Kommentar
Fra : ice16

Dato : 02-08-02 13:58

289 X´er´´´

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 07-08-02 08:56

til ice 16 .. jeg gætter på at 16 er din alder .. snotdumme idiot .. skrev jeg ikke at der kræves bevis .. eller kan du ikke læse ... (desuden er der flere end 289 X'er)

til Haddie .. ikke i ordet X-men .. men i filmen !!!!

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 07-08-02 08:56

til ice 16 .. jeg gætter på at 16 er din alder .. snotdumme idiot .. skrev jeg ikke at der kræves bevis .. eller kan du ikke læse ... (desuden er der flere end 289 X'er)

til Haddie .. ikke i ordet X-men .. men i filmen !!!!

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 07-08-02 08:56

til ice 16 .. jeg gætter på at 16 er din alder .. snotdumme idiot .. skrev jeg ikke at der kræves bevis .. eller kan du ikke læse ... (desuden er der flere end 289 X'er)

til Haddie .. ikke i ordet X-men .. men i filmen !!!!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-08-02 09:16

Hvis du skal have svar på noget, så kræver det at man snakker ORDENTLIGT til folk....

Og ikke "jeg gætter på at 16 er din alder .. snotdumme idiot .. skrev jeg ikke at der kræves bevis .. eller kan du ikke læse ... "

Og hvad skal du iøvrigt bruge det til?

Molotov

Accepteret svar
Fra : Haddie

Modtaget 45 point
Dato : 07-08-02 10:57

at tage pis på folk siger jeg bare bare DStruct...?!?!?!?!

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 07-08-02 14:22

Moltov .. jeg snakker som det passer mig og Du behøver ikke at svare hvis du ikke kan lide mig (så rend mig) med hensyn til hvad jeg skal bruge det til kan du jo også være ligeglad igen (nysgerrige møgunge) .. men man kan jo forvente at folk læser spørgsmålet inden de prøver at svare ..

Haddie du er den eneste det har fattet det her indtil videre ... :D

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 08-08-02 12:45

Dejligt med mennesker som er fuldt ud opdraget og muligvis kun er nået til teenagestadiet med hår på et hvis sted. Møgunge må vist stå for din regning, men gad vide hvornår du stopper i 6 klasse i folkeskolen, så kunne det jo være at du snart får en hjerne der kan fortælle hvor bundløs dit liv er!

Derigennem synes jeg at det er skammeligt, at man ikke kan snakke ordentlig til folk, som du ikke engang kender, og som højst sandsynlig er ældre end dig, med en vis livserfaring som du nok burde have.

Nå, nu kommenterede jeg det alligevel, selvom jeg prøvede at lade vær. God dag trods alt. Håber du overlever de røster

Moltov

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 09-08-02 10:56

jaja jeg går i 6 klasse og i er ældre end mig (mmm klart) :) ... (den er sand nok den med jeg er en møgunge), men hvorfor blander du dig ... du har jo ikke prøvet at svare endnu .. du har bare blandet dig (butt out), lad dem dog svare for sig selv hvis de ikke kan lide min måde at snakke på!!! men det er da rart at der nogen der er så kultiverede som dig

du sagde : Derigennem synes jeg at det er skammeligt, at man ikke kan snakke ordentlig til folk, som du ikke engang kender .. nej men jeg behandler mine venner ordentligt .. i andre kan sQ rende mig i røven ..
med væm'lig hilsen DStruct ...

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 10-08-02 11:49

Mon man kan få en admin til at banne DStruct? For det var da en SYG opførsel at ha'...

Kommentar
Fra : DStruct

Dato : 12-08-02 12:58

hahahahahahaha .. for griner da .. jaja ban mig .. der er nok af falske nick's og webadresser at tage af !!!!

Godkendelse af svar
Fra : DStruct

Dato : 14-08-02 10:26

Haddie, du får pointene fordi du var den eneste der fattede det her :D .. tak for en god griner !!!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-08-02 10:50

Og jeg som troede at denne site var til hjælp og ikke til pis....Shit...Damn....osv.

Moltov