/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
WebSTAR DPX2100 modem arrownet
Fra : diskofis
Vist : 633 gange
350 point
Dato : 05-11-04 01:30

hej jeg er ved at få grå hår i hovedet, kan det passe at det ikke kan lade sig gøre, at åbne
porte i sådan en tingest uden at den skal sendes til service.
Håber at der er nogen der har nogle gode stærke sider her

venter med længsel

diskofis

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-11-04 09:17

Hejsa

Arrownet skulle kunne åbne porte direkte, du kan ikke selv åbne porte i den
da den er konfigureret til arrownet, lidt i stil med webspeed modems....

TDC laver det samme nr. med deres proaccess kunder !!!
for at de skal åbne nogle porte mv. tager de kr.1500,- for det

http://www.sciatl.com/products/consumers/userguidepdfs/webstar_userguides/2100B.pdf

Kommentar
Fra : diskofis

Dato : 05-11-04 21:41

takker for documentet kigger det lige igennem, for at jeg kan besvare det yderligere

diskofis

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-11-04 16:05

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : diskofis

Dato : 08-12-04 11:32

nej har ikke fået det løst er lidt skuffet over at man ikke får det man betaler for ved arownet
vil gerne have den anden komputer skal kunne agere spilserver men det kan jeg ikke uden at åbne porte,
kan den kringles via portforwarding hvis ja så hvordan har ikke kendskab til forwarding har placret samme spørgsmål i smalltalk da det er mit indtryk at der bliver det oftere set

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-12-04 15:37

lige umiddelbart så skal du have internet forbindelse uden om arrownet
og have din egen router eller server køreende som du kan definere som du vil.

nok er der mange der læser i smaltalk, men lige så mange kender intet til dit problem.....
så derfor brug kun den kategori hvori du har problemet.

du kan i stedet oprette et nyt spørgsmål i samme kategori, (bredbånd) til kun 1 point og
linke derfra til dette her, det kommer så igen op blandt de "sidste 25"

Kommentar
Fra : diskofis

Dato : 13-12-04 23:29

ja det lyder meget fint med egen server, men hvordan f..... laver jeg det nummer
undskyld mit franske, er der en nem måde at lave det på

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:55

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?