/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hvem vil låne mig en hest/pony?
Fra : grigoleit
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 04-11-04 14:54

Jeg er en 20 årig pige fra Egernsund, Sønderjylland. Jeg har redet et par år...men ikke sammenhængende, og ikke de sidste 3 år. Har ikke den store erfaring, men elsker at ride og nusse i stalden. Søger nu en hest jeg kan ride - er mest til landevejsture og skovture, men rider også gerne bane (har dog ikke megen erfaring). Stor pony/lille hest foretrækkes.
Ang. pris må det helst ikke overskride 100 kr. pr. måned (skriv dog alligevel hvis højere)
Mvh. Sara Grigoleit!

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-04 15:26

måske her er em mulighed http://www.hesteinfo.dk/opslag/

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-04 15:27

eller du kan prøve dette her som også er et godt sted http://www.heste-forum.dk/

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-11-04 15:46

hvor er du fra? evt så har jeg 6 der går i vores stald? så der er frit valg

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-11-04 15:47

ops, syndetlylland er for langt.. bor er nordjylland

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-11-04 16:31

Prøv at annoncere lokalt, tilbyd evt. at passe hesten ind imellem mod at få lov at ride på den. Lokalaviser eller sæt sedler op i supermarkeder o.l.
Der skal nok være nogen der har en hest til at gå, hvor de kunne tænke sig et par fridage fra pasningen en gang imellem.
mvh dova