/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Leder efter en sang....
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 362 gange
170 point
Dato : 03-11-04 22:12

hej alle jer søde og rare mennesker der ude... Har alle set det clip med The Man Show der møder Snoop Doog..? ellers ka man jo finde det et sted, for det er alt for grineren når, men nu kommer så det dristige spørgsmål... : når de går ind i " The Green Room" hører man et nummer, og det er bar pisse nice men ka fandme ik finde ud af hvad det hedder... nogle der ka hjælpe mig...? så får i en is

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-11-04 00:35

Er der noget tekst på? Hvis ikke er jeg jo nødt til at se udsendelsen. Og jeg syn's altså at den er lidt for klam.

Jeg er selv en mand. Men sådan noget mandehørm, er altså LIDT for meget for mig.

Siggi Saggi siggi saggi Bvadr. Piger på Trampolin ?????

Sådan er man squ ikke nødt til at være for at være en rigtig mand.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-11-04 09:27

Hvis det var Rap, kan det tænkes at være rapper Snoop Doggy Dog selv...
http://www.lyricsdownload.com/snoop-doggy-dog-lyrics.html

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 04-11-04 17:19

tag og se det... det er altså grin'r'n... det lyder sådan npgenlunde sådan her : " we're goin' down tonight/ I like to ride tonight," og det er ik rap...

Kommentar
Fra : Mulder

Dato : 21-11-04 21:00

Rhino Bucket - Going down tonight...?

High tide, no time
My ship's sinking and I don't know why
Too far, last call
They caught me praying in the bathroom stall
Low lights,high ceiling
There's a certain pain that I like feeling
Little girls, older women
It doesn't matter when the room is spinning
We go live like a loaded gun
Yeah, yeah, yeah
We go live like the settin sun
We're going down tonight
South side, too fine
I don't need a glass to drink my wine
Sunrise, sun sets
The meter's running but I couldn't care less
Loose change, loose ladies
Twenty dollars make a no go maybe
Took a fall prison walls
This fuckin' place has the wrong kind of bars
We go live like a loaded gun
Yeah, yeah, yeah
We go live like the settin sun
We're going down tonight
We're going down tonight...