/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billeder fra ericsson 610
Fra : alma
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 31-10-04 22:00

Nu har jeg købt en telefon med kamera, jeg ved bare ikke hvad jeg skal bruge den til, eller retter hvordan jeg kan bruge den, der er jo ikke så meget sjov ved bare at have nogle billeder på telefonen, jeg havde håbet jeg kunne sende billederne eller lægge dem ind på computeren. Jeg vil godt indrømme mine evener er lig nul, så en evt. forklaring skal starte på et absolut begynder niveau.

Kommentar
Fra : troldemor

Dato : 31-10-04 22:22

Du kan godt sende billederne til andre mobiler...
Du skal bare aktivere infrarød og den du sender til skal også have en mobil som kan aktivere infrarød

Kommentar
Fra : troldemor

Dato : 31-10-04 22:32

Du kan godt sende billederne til andre mobiler...
Du skal bare aktivere infrarød og den du sender til skal også have en mobil som kan aktivere infrarød

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-04 23:07

For at du kan sende billeder til andre skal din telefon være opsat wap og mms, det gøres via dit telefonselskabs hjemmeside hvor du tilmelder dig wap og mms, du følger bare vejledningen.
Billederne fra din mobil kan overføres til din computer f.eks. via telefonens indbyggede infrarød eller bluetooth, men det kræver at du har enten bluetooth eller infrarød indgang til din computer.
Men det vil være en god ide at læse den danske brugervejledning der følger med telefonen inden ovenstående.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : alma

Dato : 01-11-04 21:39

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-04 21:47

Tak selv alma, håber du får glæde af din telefon, jeg er glad for min 610.

//bentjuul